סל קניות (0)
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
תפריט ראשי
לא נמצאו מוצרים בעגלת הקניות.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מיטה סיעודית מומלצת - דגם 2024

מיטה סיעודית דגם AKS

מבצע מוגבל בזמן

₪4,800 במקום ₪5,800

הובלה והתקנה תוך 48 שעות ללא עלות נוספת!

מיטה סיעודית מומלצת
מיטה סיעודית מומלצת

תוכן עניינים

המיטה הנמכרת ביותר באנגליה!

 

· המיטה ניתנת לכוונון בין 40-80 ס”מ מה שמאפשר למטפלים / אחיות לטפל במשתמשים בהצלחה, מבלי להתכופף ולגרום לפגיעות בגב.

· מסילות צד אינטגרליות מעץ כלולות כסטנדרט לבטיחות נוספת מנוע Dewert®, המנוע והבוכנה  מבטיחים רמות גבוהות ביותר של פונקציונליות ואמינות קל לשימוש במכשיר עם שלט של 8 כפתורים מוגבהים למשתמשים עם מיומנות מוגבלת או לקות ראייה.

· 4 גלגלים 10 ס”מ עם מעצור, פאולר מלא – ראש ורגליים מתכוונים כמו כן המיטה עולה ויורדת חשמלית.

· מעקות צד משני הצדדים מעץ.

· מגיע עם טרפז ידית עזר לקימה.

· רוחב פנימי 90 ס”מ אורך פנימי 200 ס”מ.

· רוחב חיצוני 102 ס”מ אורך חיצוני 213 ס”מ.

· משקל משתמש מקסימלי 140 קילוגרם.

· 3 שנות אחריות על השלדה והמנוע.

· חצי שנה על השלט.

תוצרת drive אנגליה

צפו בסרטון

מזרנים מומלצים למיטה סיעודית שתוכלו לרכוש אצלנו

יש לכם שאלות? השאירו פרטים ונחזור אליכם

או חייגו 03-9792502

    Casa Med Classic FS with Side Rails 1
    n 2588 1
    drive classic low with rails

    ההבדלים בין המיטות הסיעודיות


    ההבדלים בין המיטות שקיימות היום בשוק הם לא הבדלים גדולים כל כך. נכון, יש מיטות מתכווננות לעומת מיטות עם מנח קבוע, יש מיטות ליחיד ויש מיטות לזוג, יש מיטות עם בסיס עץ ומיטות עם בסיס אלומיניום, אבל בגדול – כל המיטות מציעות את אותה העסקה בדיוק: בסיס יציב, מזרון נוח, ושינה איכותית. לעומת כל המיטות האלו, מיטה סיעודית היא סיפור אחר לחלוטין.

    מיטה סיעודית היא לא סתם עוד מיטה שההבדלים בינה לבין מיטה סטנדרטית באים לידי ביטוי במישורים כמו גודל או סוג הבסיס. מדובר כאן על מיטה שמביאה איתה מאפיינים שיכולים לסייע באופן ספציפי לאוכלוסיות מסוימות, שמתמודדות עם קשיים שונים שמאלצים אותן להישאר במיטה לאורך רוב שעות היום.

     

    מי זקוק למיטה סיעודית?


    מיטה סיעודית היא מיטה שהיא לא פחות ממושיעה עבור אנשים מבוגרים, צעירים חולים או נכים. המיטה הסיעודית היא כלי אדיר שבבסיסו נמצאים כמה וכמה אלמנטים שהופכים אותה לחיונית מאוד עבור אותם אנשים, וגורמת להם להרגיש בנוח בכל תנוחה, תזוזה או פעולה. הנה כמה פרטים שכדאי שתכירו, ועשויים יכולים להיות רלוונטים גם לכם או למי מהקרובים שלכם עכשיו או בעתיד.


    במה מיטה סיעודית שונה ממיטה רגילה?


    מיטה סיעודית, כאמור, מביאה איתה כמה מאפיינים שחשוב להכיר, ולהבין כיצד הם יכולים לסייע, ברגע האמת, לחולים או לקשישים:

    1. ירידה מהמיטה – רק בפיקוח: בעוד מיטות רגילות אינן מביאות איתן מחסומים או הגבהות, מיטה סיעודית תחומה במחסומים ששומרים על החולים או הקשישים בתוך המיטה, ללא אפשרות לרדת ממנה מבלי לקבל סיוע מגורם נוסף. היתרון הגדול של המחסומים האלו הוא שהם מאפשרים לחולים או לקשישים להרגיש בטוחים בתוך מתחם המיטה, ועושים שקט נפשי למי שאחראיים על החלמתם או על תפקודם. כמובן שניתן “לשחק” עם המחסומים על ידי הורדה או העלאה שלהם, כך שלצורך הדוגמה אנשים שזקוקים למיטה הסיעודית במסגרת הליכי שיקום והחלמה, יוכלו להוריד את המחסומים ככל שהליך השיקום שלהם הולך ומתקדם לקראת סיום.

    2. מיטה על גלגלים – שימושית ויעילה: מיטות רגילות מגיעות, במרבית מהמקרים, עם רגליים יציבות, שמעמידות את המיטה במקומה באופן קבוע. העניין הזה נובע מעצם העובדה שהמיטה הזו נועדה לשרת אך ורק מטרה אחת – לישון בלילה, ומלבד המטרה הזו אין לה עוד שום שימוש נוסף. לעומת זאת, מיטה סיעודית מגיעה עם גלגלים שמחוברים לרגליים של המיטה, כך שניתן לשנע אותה ממקום למקום. הדבר יעיל בזמן טיפול רפואי, למשל, שמצריך לפעמים העברה של החולים מחדר לחדר. כמובן שאת הגלגלים ניתן לקבע בקלות, כך שהמיטה לא תזוז ממקומה אם אין בכך צורך. עצם היכולת להזיז את המיטה ממקום למקום חוסך הרבה עוגמת נפש ומאמץ מהאנשים אשר שוכבים עליה, משום שנוצר כאן בעצם מצב שבמקום שהאנשים עצמם יזוזו ממקום למקום – המיטה היא זו שעושה זאת בשבילם.

    3. אורתופדיה במקום הראשון – מיטות רגילות יכולות להביא איתן כל מיני סוגים של מזרונים, כאשר חלקם נוחים יותר וחלקם נוחים פחות. כשמדברים על מיטה סיעודית, מדברים על מיטה שמביאה איתה מזרון בלעדי בנוחיותו. היות והחולים או הקשישים מבלים את מרבית זמנם בתוך המיטה, הגיעה גם ההבנה שהמזרון שעליו הם שוכבים חייב להיות לא רק נוח, אלא גם כזה ששומר על בריאות הגב, הצוואר, עמוד השדרה ויתר חלקי הגוף שלהם. המזרון האורתופדי של מיטה סיעודית יכול להיות קריטי גם בהליכי החלמה של מטופלים אשר משתמשים במיטה סיעודית באופן זמני, ולשמור על בריאותם באופן מלא.

    4. בחירת מנחים בצורה פשוטה – בעוד מיטות רגילות לא בהכרח יכולות להתכוונן, מיטה סיעודית מגיעה עם אופציה “built in” של כוונון מנח השכיבה או הישיבה. חלק מהמיטות הסיעודיות מגיעות עם מנגנון חשמלי לכוונון וחלקן עם מנגנון ידני, אבל מה שבטוח הוא שהכוונון הזה הוא זה שמאפשר את השהייה הארוכה כל כך של החולים או הקשישים במיטה. באמצעות מנגנוני הכוונון ניתן לייצר במיטה סיעודית מצבי שכיבה, מצבי ישיבה ומצבי ביניים, כך שהחולים או הקשישים יכולים גם לנוח, גם לקרוא ספרים, גם לצפות בטלוויזיה, גם לאכול וגם לבצע עוד מגוון רחב של פעולות מבלי לזוז מהמיטה. היות ואותם אנשים מבלים שעות רבות בתוך המיטה, עצם היכולת שלהם לכוון את המיטה למספר מנחים גורם להם להזיז את הגוף על אף היעדר היציאה מהמיטה, דבר ששומר על זרימת דם תקנית ומאפשר להם לשמור על שגרה עד כמה שניתן.

     

    מהן העלויות של מיטה סיעודית?


    מיטה סיעודית יכולה להגיע במגוון רחב של דגמים, ולכן קשה לנקוב כאן במחיר מסוים שהיא תביא איתה. לצורך הדוגמה, ניתן להצביע על טווחי מחירים שונים עבור מיטה סיעודית, שנעים בין כ-3,000 ש”ח ל-5,000 ש”ח. מיטה סיעודית מתקדמת יותר שכוללת גם אלמנטים חשמליים שונים יכולה גם להגיע לטווחים קצת יותר גבוהים, של בין כ-5,000 ש”ח לכ-7,000 ש”ח.


    מיטה סיעודית עם פולקו


    אנחנו בפולקו מתמחים בשיווק של ציוד סיעודי על כל גווניו, וכחלק ממנו ניתן למצוא אצלנו גם מיטה סיעודית במגוון סוגים. אנחנו מציעים לכם דגמים ייחודיים של מיטה סיעודית, כך שתוכלו לבחור בדיוק את המיטה שמתאימה לכם או לקרובים שלכם. אנחנו מתחייבות למיטות איכותיות שמכילות את כל המאפיינים הקריטיים וההכרחיים למיטה סיעודית, אז פנו אלינו עוד היום במספר הטלפון 03-9792502 ונשמח לתאם עבורכם את המיטה המתאימה ביותר.

    שאלות נפוצות

    • ניתן לשלם בכרטיס אשראי דרך האתר עד 36 תשלומים ללא ריבית

     

    • ניתן לשלם בכרטיס אשראי בטלפון עד 36 תשלומים ללא ריבית

     

    • ניתן לשלם באולם התצוגה בכרטיס אשראי עד 36 תשלומים ללא ריבית, במזומן ואפילו בצ’ק

    באמצעות שליח עד פתח הבית!

    תוך 4 ימי עסקים

    דלג לתוכן
    הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.