תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

איך הגבהה לאסלה עוזרת לתחושה טובה יותר בגוף?

גוף האדם הוא אחד הדברים הכי חכמים שיש בעולם היום, אבל לצד זה הוא גם הולך ומתבגר עם השנים, ובהתאם הופך לפחות ופחות חזק, יציב ויעיל. גילאים מבוגרים, כמו גם התמודדות עם מגוון מחלות או פציעות, הם מקורות לבעיות שבאות לידי ביטוי בראש ובראשונה בתפקוד של הגוף, ובביצוע בלתי תקין של מגוון פעולות יום יומיות ושגרתיות לחלוטין. אחת מהפעולות שנפגמות בעקבות גיל מבוגר או מצב בריאותי בלתי תקין היא פעולת ההתפנות בחדר השירותים, משום שהיא הופכת להרבה יותר מורכבת, קשה ומסובכת מאי פעם. בעזרת הגבהה לאסלה ניתן לבצע את הפעולה הזו ביתר קלות, ולגרום לגוף להרגיש הרבה יותר טוב מבדרך כלל.

הגבהה לאסלה – לא מתכופפים יותר

אחד הדברים שהכי מקשים על אנשים מבוגרים או חולים בכל הנוגע להתפנות בשירותים הוא פעולת ההתיישבות על האסלה, ועל אחת כמה וכמה פעולת הקימה ממנה. האסלה היא נמוכה, ועל מנת להשתמש בה יש לכופף את הרגליים ולהיתמך בכלי עזר שיאפשר ישיבה יציבה מבלי ליפול. גיל מבוגר או מחלה לרוב לא מאפשרים את כיפוף הרגליים הזה, והם מעמידים את האדם בפני סיכון ממשי לנפילה או ל”היתקעות” במנח הישיבה על האסלה.

בעזרת הגבהה לאסלה הישיבה על האסלה אינה כרוכה בכל כך הרבה התכופפויות והיערכויות מוקדמות. ניתן פשוט להפשיל את המכנסיים, להתיישב על האסלה בגובה גבוה, ולהתרומם ממנה בצורה פשוטה וקלה.

בעזרת הגבהה לאסלה העצמאות נשמרת

בעיה נוספת שהגבהה לאסלה פותרת היא בעיית העצמאות שנפגעת אצל אותם אנשים. ברגע שאדם מבוגר מדי או מתמודד עם מחלה או פציעה מסויימת, הוא זקוק לעזרה תמידית בפעולות פשוטות לכאורה, כשאחת מהן היא פעולת הישיבה על האסלה. ברגע הזה נכנס אדם נוסף לתמונה שמסייע להתיישב ולקום מן האסלה – דבר ששם סוף לעצמאות.

ברגע שקיימת במקום הגבהה לאסלה, אותו אדם לא צריך עוד תמיכה חיצונית ויכול לעשות את פעולת הישיבה והקימה בכוחות עצמו. פנו אלינו בפולקו לשם מציאת הגבהה לאסלה שתתאים בדיוק לתא השירותים שלכם, ותתחשב בצרכים האישיים והבריאותיים שלכם.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.