תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

איך מסייעת ידית אחיזה לאמבטיה עבור מטופלים סיעודיים ושיקומיים

כל פגיעה במישור הפיזי אשר גורמת לקושי בתפקוד למאן דה הוא, מצריכה לעיתים עזרה מבחוץ. פגיעה כלשהי במישור הפיזי יכול שתהיה זמנית או שאינה זמנית, במקרים קלים יותר או פחות. כך או כך, איכות החיים נאלצת להיפגע ועל כן ישנו צורך למצוא פתרונות. אחד הפתרונות הטובים ביותר אשר מסייעים משמעותים ליצירה של איכות חיים טובה ושמירה על אורח חיים נעים, היא באמצעות אותה ידית אחיזה לאמבטיה ולשירותים. ידית אחיזה זו אמנם קטנה, אך כמה שהיא קטנה כך היא מסייעת לכל הזקוק לה, ומאפשרת תפעול מיטבי במהלך ביצוע פעולות היום יום.

 

עבור מטופלים סיעודיים או שיקומיים, אנשים אשר מתקשים להתרומם או להתיישב לבדם או כל אדם אשר נעזר בעזרים חיצוניים על מנת לעבור את היום יום שלו, והחוויות הקטנות שבהם, בצורה טובה יותר, ישנם כיום מגוון רחב מאד של עזרים. כך למשל, ניתן להתקין ידית אחיזה לאמבטיה ולשירותים, ולאפשר לכל הזקוק לכך נקודת אחיזה באמבטיה ו/או בשירותים. נקודת אחיזה זו מאפשר לאדם להתרומם או להתיישב במידת הצורך בעת ביצוע מקלחת או שימוש בשירותים. כמו כן מאפשרת לו להיכנס או לצאת מחדר האמבטיה בצורה בטוחה ויציבה ותומכת בשינויי תנוחה מהלך הרחיצה בחדר האמבטיה. 

 

היכן מתקינים ידית אחיזה לאמבטיה?

 

את ידית אחיזה לאמבטיה יש להרכיב בקיר בחדר האמבטיה, ליד האמבטיה, ליד השירותים, ואם ישנו צורך בכך- במקומות נוספים בהם זקוק המטופל באחיזה לשם פעולה של ישיבה או שכיבה. כך למשל יש המתקינים ידית אחיזה גם במקומות נוספים בבית או במשרד, ליד כסאות משרד או אוכל למשל. ידית האחיזה כשמה כן היא, מסייעת לאדם להסתייע בה על מנת להתיישב, לקום או לשכב.בכך התקנתה מאפשרת לאדם עצמאות, ואין לו צורך בסיוע חיצוני על מנת לבצע פעולות פשוטות אלו.

 

עוד מסייעת ידית אחיזה לאמבטיה לביטחון מוחלט של המשתמשים בה. באמצעות התקנה פשוטה של ידית אחיזה לאמבטיה, יכול האדם המגיע אל חדר האמבטיה על מנת להתרחץ להיות בטוח כי חוות המקלחת שלו תהיה בטוחה ונינוחה. באמצעות התקנה ידית אחיזה זו יכול להתנייד אל ומחדר האמבטיה, לבצע בבטחה את פעולת הרחצה וכדומה.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.