תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

אילו סוגים יש עבור קלנועית מתקפלת וכיצד לבחור?

קלנועית מתקפלת

יכולת ניוד היא איננה דבר מובן מאליו כלל וכלל, בטח לא עבור בני הגיל השלישי שעלולים בנפילה אחת קטנה לאבד את היכולת המופלאה שקיבלנו. בעבור מקרים כאלו ומקרים אחרים ודומים, פיתחו בחלוף השנים מגוון פתרונות מגוונים החל מקביים, כיסאות גלגלים למיניהם ועוד. עם זאת אחד הפתרונות הלא פחות מנפלאים עבור אנשים המתקשים בהליכה ארוכה, היא לא אחרת מאשר קלנועית מתקפלת. מכשיר זה בשונה ממכשירי עזר אחרים, מעניק מהירות של עד 8 קמ”ש בצורה בטוחה ונינוחה. מכשיר זה גם  יכול להיות שימושי ורלוונטי גם עובר צעירים הסובלים מנכויות שונות, מבוגרים, חולים ועוד.

מה ההבדל בין קלנועית מתקפלת לבין רגילה?

כאשר מדובר בקלנועית מתקפלת מדובר במוצר שעלול להיות מוכר עבור רבים מאיתנו, המאפשר יכולת ניוד קלה במיוחד ללא כל צריכה בדלקים שונים, ברישיון נהיגה ולבטח שלא בתחזוקה שוטפת יקרה. כמו כן קלנועית מתקפלת איננה גם שוקלת הרבה ביחס לקולנועיות אחרות, במרבית הדגמים קיימות גם סוללות חזקות במיוחד אשר יוכלו להחזיק לאורך זמן ולאפשר גם נסיעה אורכה ללא הטענה. מצד שני כאשר מדובר בקלנועית שאיננה מתקפלת, כמובן שאיננה דורשת רישיון בעת השימוש אך במרבית המקרים תהיה גדולה יותר מאשר קלנועית מתקפלת ומן הסתם לא תאפשר קיפול ואחסון נוח במיוחד. על כן ההבדל המהותי בין סוגי הקלנועיות הוא יכולת הקיפול, המאפשרת נסיעה בתוך מבנים, אחסון קל ומותאם לטיסות או בכל תחבורה ציבורית אחרת. 

אילו דגמים קיימים?

כיום ניתן למצוא מגוון דגמים של קלנועיות מתקפלות, אחת מהן אשר צוברת לא מעט פופולריות עונה לדגם ”brio S19V” של חברת Heartway. בקלנועית זו ניתן להנות ממושב מסתובב, סוללת ליתיום חזקה במיוחד וכמובן טווח נסיעה של עד כ-15 קילומטרים ואפילו תאורת לד קדמית ואחורית. דגם נוסף ולא פחות מעולה היא קלנועית ” Bingo” אשר נחשבת לסוג של קלנועית מתקפלת קלה במיוחד, שכן משקלה הוא רק 18 קילוגרמים והיא מאפשרת שימוש של עד 120 ק”ג. קלנועית זו מאפשרת קיפול מהיר וקומפקטי יחד עם יכולות נסיעה של כ-20 קילומטרים רצופים ללא הטענה.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.