תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

איפה ניתן לאחסן הליכון מתקפל בזמן שאין בו שימוש?

הליכון מתקפל הוא אחד מכלי העזר הנפוצים ביותר היום במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל. יותר ויותר אנשים נעזרים בו בין אם בשל גילם המופלג שמקשה על ההליכה שלהם, בין אם בשל נכות זמנית שנגרמת בעקבות תאונה או מחלה, ובין אם בשל נכות קבועה מסיבות שונות. היות ומדובר על כלי שיש לו משמעות גדולה כל כך, בהתאם יש צורך לאחסן אותו בצורה שתשמור עליו מצד אחד ותמנע ממנו לחסום חלקים גדולים בבית מצד שני. אז איפה תוכלו לאחסן הליכון מתקפל בזמן שאתם לא משתמשים בו? הנה כל התשובות.

הליכון מתקפל – מגיע לגודל קטן במיוחד

אחד היתרונות הגדולים והברורים של הליכון מתקפל הוא עצם העובדה שהוא, ובכן, מתקפל. כשההליכון מגיע ללא מנגנון הקיפול הוא תופס הרבה יותר מקום וקשה יותר לנייד אותו בצורה פשוטה, קלה ונוחה, אולם כשהוא מתקפל ניתן להתאים אותו בקלות לצרכים שלכם.

הליכון מתקפל מצמצם את גודלו בכמחצית מהגודל שלו בזמן השימוש, וכך תוכלו לאחסן אותו בפינות רבות בבית – אז הנה כמה דוגמאות שיעזרו לכם לקבל רעיונות רלוונטים.

הליכון מתקפל באחסון ביתי

אחסון ביתי הוא האחסון הנפוץ ביותר עבור הליכון מתקפל, משום שאתם בכל אופן צריכים שהוא יהיה עבורכם נגיש וזמין. את ההליכון תוכלו לאחסן בקלות בפינות כמו חדר העבודה, בוידעם, חדר השינה, פינת האוכל ואפילו בפינת הסלון. כשהוא מקופל תוכלו אפילו להכניס אותו מתחת למיטה, ובהושטת יד פשוטה לשלוף אותו בחזרה לשימוש שלכם.

אם תמצאו שהאחסון של הליכון מתקפל בכל אופן מציק לכם בעין או תופס בכל אופן מקום, תוכלו תמיד להוציא אותו למרפסת או לאחסן אותו במחסן שמחוץ לבית. בכל מקרה, עצם הגודל שאליו הוא מצטמצם פותח לכם מגוון אפשרויות הרבה יותר רחב מאשר כשהוא במצבו הגדול והרגיל.

פולקו – רכישת הליכון מתקפל איכותי

אנחנו בפולקו נשמח ללוות אתכם בדרך לבחירת הליכון מתקפל שיתאים לכם בול, הן מבחינת מידות והן מבחינת השימוש בו ביום יום. צרו איתנו קשר כדי למצוא את ההליכון שעונה על הצרכים שלכם עוד היום.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.