תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

בחירה של קלנועית מתקפלת

קלנועית מתקפלת
קלנועית מתקפלת

תוחלת החיים בישראל ובעולם מטפסת בשנים האחרונות בצורה נפלאה, דבר המעיד לא רק על אורך חיים ארוך יותר של בני הגיל השלישי אלא למעורבות הרבה יותר אינטנסיבית בחיי הקהילה והחברה בכלל. מגמה זו הביאה גם ללא מעט פיתוחים שונים אשר יוכלו לסייע לבני הגיל השלישי, החל מפתרונות רפואיים ועד אל מוצרי קוסמטיקה וחיי פנאי. אך מבין כל אלו כאשר מדובר ביכולת ניוד של בני הגיל השלישי, מדבר במוצר כמו קלנועית מתקפלת. מוצר זה מאפשר יכולת תנועה במקומות רבים, בין אם מדובר בטיסה לארץ זרה ועד לשימוש ברחבי הבית והגינה השכונתית. 

כיצד לבחור קלנועית מתקפלת?

כיום שוק הקלנועיות המתקפלות מלא במגוון דגמים שונים, החל מסוגי הבטריות, אופי קיפול הקלנועית ועד אל משתנים רבים. על כן הפרמטרים הבאים יוכלו להקל בין המגוון העצום שקיים כיום, ובראש ובראשונה עומד לו פרמטר הבטיחות. בדיקה של פרמטר זה גם כן נעה דרך מספר עקרונות, הראשון הוא ישיבה נכונה וללא בליטות מחוץ לקלנועית. כמו כן יש לוודא כי גם בזמן נסיעה ושיפועים, היכולת לשמור על יציבות הקלנועית נשמרת. 

עקרון נוסף בכל הקשור לבטיחות הוא כמובן מערכות החשמל, שכן מרבית הקולנועיות זקוקות להטענה של עד 24 וולט. מנגד ישנם מצברים המתבססים על סלולות ליתיום, המספקות חשמל לאורך זמן בצורה יציבה למדי. כמו כן חשוב לדעת כי קלנועית מתקפלת המתבססת על סוללות ליתיום אינה מאושרת לטיסה. 

גלגלים וחיי פנאי

לצד הפרמטרים אותם ציינו חשוב לדעת כי את התאמת הקלנועית יש לעשות לפי אורך חייו של המשתמש, בין אם הוא נעזר בקלנועית על מנת להסתובב במסדרונות בית האבות ובין אם בכדי לנשום אוויר באחד הפארקים הסמוכים. לכן מומלץ לבצע התנסות קטנה לפני רכישה של קלנועית מתקפלת, גם בכדי להרגיש את יכולות היציבות וגם על מנת להיות בטוחים ברכישה. כמו כן חשוב לשים לב לפרט לא פחות חשוב והוא הצמיגים, שגן ישנם צמיגים פנאומטיים הדומים לצמיגי רכב, אשר דורשים גם תחזוקה והחלפה במקרה של תקר. מנגד ישנם צמיגים מלאים בקצף, הדורשים תחזוקה מינימלית אך מתקשים לעמוד בנסיעות ארוכות.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.