תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

האם הגבהה לאסלה רלוונטית לאנשים שמתמודדים עם נכות או מגבלה?

ללכת לשירותים היא פעולה שמתרחשת כמה וכמה פעמים ביום, ועל פניו היא נראית כמו פעולה פשוטה מאוד לביצוע. לעומת זאת, מה שנראה בתור אנשים בריאים בתור פעולה פשוטה ביותר, הופך להיות בזמן התמודדות עם נכות או מגבלה פעולה מורכבת, מסובכת ולפעמים אפילו מעייפת ומתסכלת. אם אתם או מי מכם מתמודדים עם נכות או מגבלה, בין אם זמנית ובין אם קבועה – טוב שהגעתם אלינו כדי להבין איך הגבהה לאסלה עומדת לעזור לכם ובגדול.

הגבהה לאסלה – להתאמץ במינימום

נכות או מגבלה יכולות לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים, וכשהן תוקפות את הרגליים – הבעיה עומדת לפגוש את האנשים שסובלים מהן כמעט בכל רגע ביום. בין היתר, הליכה לשירותים הופכת להיות מסובכת, מסורבלת ומורכבת, משום שהיא דורשת תנועתיות של הרגליים גם בזמן הישיבה על האסלה וגם בזמן הקימה ממנה. מכאן מתחילה התאמצות יתר שעלולה להוביל את הנכים לסבול, ואפילו לוותר על הליכה לשירותים – דבר שייצור איפוק שעלול לפגוע בדרכי השתן.

לעומת זאת, כל הסיטואציה האיומה הזו יכולה להיפתר עם הגבהה לאסלה. ברגע שמותקנת הגבהה לאסלה, היא יכולה לגרום להנגשת האסלה בצורה הרבה יותר טובה לנכים, מבלי הצורך להתכופף אליה או לקום ממנה במאמץ עילאי.

איך זה עובד בפועל?

הגבהה לאסלה היא תוסף שמתחבר בצורה פשוטה מאוד לאסלה. קיימות הגבהות מכל מיני סוגים שניתן להתקין אותם בפשטות ובקלות על גבי האסלה הקיימת, ומומלץ לבחור את תא השירותים המוביל שבו הנכים משתמשים, על מנת לא לחייב את יתר בני הבית להשתמש גם בעצמם באסלה המוגבהת.

הוראות התקנה מפורטות מצורפות לכל דגם ודגם של הגבהה לאסלה שבו תבחרו, כך שתוכלו לסדר את העניין בכמה דקות פשוטות.

איפה לרכוש הגבהה לאסלה?

אנחנו בחברת פולקו שמחים להציע לכם מבחר אדיר של דגמי הגבהה לאסלה, שיענו על הצרכים של כל אדם נכה או שמתמודד עם מוגבלות כלשהי שאותו אתם מכירים ואוהבים. צרו איתנו קשר עוד היום על מנת שנוכל לסייע לכם לבחור את הדגם הטוב ביותר עבורכם.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.