תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

האם השקעה במיטה סיעודית היא השקעה משתלמת?

כל רכישה שדורשת הוצאה גדולה היא רכישה שעליה אתם מתלבטים לאורך זמן. ובכן, מדובר על התנהלות הגיונית למדי, שכן הוצאות שמגיעות למאות או אלפי שקלים הן הוצאות כבדות שמשנות את החישוב הכלכלי לפחות לחודש אחד אם לא ליותר. לעומת זאת, קיימות רכישות שסביבן ההתלבטות צריכה להיות הרבה יותר קלה ופשוטה, משום שהן לא עומדות בקטגוריה של מותרות אלא בקטגוריה של הכרח. השקעה במיטה סיעודית, למשל, היא אחת מההשקעות האלו שבהן אין מה להתלבט אלא פשוט לבצע את הרכישה. אז מה בדיוק מיוחד בה ואיך היא יכולה לסייע? הנה התשובות.

מיטה סיעודית – כשיש צורך, אין סימני שאלה

כשמדובר על תחום הרפואה סימני השאלה נמחקים בצורה מהירה מאוד מהלוח. כשעולה צורך רפואי כלשהו, כל ההתגייסות מוכוונת אליו והמטרה העיקרית היא לענות עליו בצורה כמה שיותר טובה, יעילה ואיכותית. מיטה סיעודית נותנת מענה בדיוק לעניין הזה כשמדובר על אנשים מבוגרים, נכים או חולים.

מיטה סיעודית היא מיטה לכל דבר ועניין, רק שמצטרפות אליה כמה תוספות שמשדרגות אותה והופכות אותה למיטה שבה המטופל יכול להישאר במשך זמן רב, ועדיין להצליח לקבל את כל מה שהוא זקוק לו. אז מה בדיוק היא כוללת?

הרכבה של מיטה סיעודית

מיטה סיעודית כוללת גלגלים שהופכים אותה לקלה ביותר לשינוע ממקום למקום, וכמובן יכולים להינעל ולעצור את המיטה במקומה בעת ההגעה למקום. בנוסף, יש למיטה סיעודית מנגנון כיוונון לכמה וכמה מצבים שונים, כך שהמטופל יכול לשכב, לשבת או לשבת ולשכב בצורה חלקית לצפייה בטלוויזיה או לקריאת ספר, לדוגמה. במיטה נמצא גם מעקה שניתן להוריד או להעלות במידת הצורך, למניעת נפילות פוטנציאליות במהלך הלילה ובכלל. כמובן שהמיטה מגיעה עם מזרון נוח שמאפשר שהות ארוכה במיטה לאורך היום.

רכישת מיטה סיעודית בפולקו

אנחנו בפולקו משווקים מיטה סיעודית מסוגים שונים – פשוטים או משוכללים יותר, ושמחים להציע לכם מגוון שיאפשר לכם לבחור בדיוק את המיטה שמתאימה לכם או לאנשים שאותם אתם הכי אוהבים, במטרה להקל על חייהם. צרו איתנו קשר לכל שאלה ונשמח לסייע לכם!

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.