תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

האם ידית אחיזה לאמבטיה יכולה למנוע פציעות חמורות?

אם מישהו היה נותן לכם אפשרות לבחור בחיים נטולי סיכונים ומלאים בביטחון, לעומת אפשרות לבחור בחיים מלאים בסיכונים עם אופציות פציעה זמינות במיוחד – באילו חיים הייתם בוחרים? ובכן, תרשו לנו לנחש שהייתם בוחרים בסוג החיים הראשון. כן, כולכם רוצים להבטיח לעצמכם בטיחות ב-100%, אך במרבית מהמקרים אין לכם באמת אפשרות לעשות את זה. לעומת זאת, בכל הנוגע לאמבטיה שלכם אתם בהחלט יכולים להגן על עצמכם מפני פציעות חמורות, וכל זאת באמצעות התקנה פשוטה של ידית אחיזה לאמבטיה. אז איך זה מונע פציעות ברגע האמת? הנה כל התשובות שיעשו לכם קצת יותר סדר.

ידית אחיזה לאמבטיה – בשביל מה לקחת סיכונים מיותרים?

האמבטיה היא מקום חלקלק, את זה אנחנו בוודאי לא צריכים לספר לכם. המים הזורמים באמבטיה בשילוב עם הסבון יוצרים שילוב שעלול להיות קטלני והרסני, ולגרום לכם לנפילה בשלבים שונים של האמבטיה. גם הכניסה לאמבטיה וקל וחומר היציאה ממנה בסופה עלולות להיות קטלניות, ואנשים רבים מחפשים איזשהי תמיכה שתאפשר להם להיכנס אליה ולצאת ממנה בקלות.

ידית אחיזה לאמבטיה מהווה בדיוק את התמיכה הנדרשת הזו. באמצעות ידית אחיזה לאמבטיה ניתן להיכנס לאמבטיה בתמיכה מלאה, להתקלח תוך כדי אחיזה שלה, וכמובן לצאת ממנה בבטיחות, עד הגעה ל”חוף מבטחים” שמגיע בדמות שטיחון האמבטיה. סיכונים? תשכחו מזה – אין צורך לקחת אותם סתם.

סוגים של ידית אחיזה לאמבטיה

כנראה שלא כולכם סומכים כבר עכשיו על ידית אחיזה לאמבטיה, ובוודאי יש לכם עוד כמה סימני שאלה, אז אל חשש – בדיוק בשביל זה אנחנו פה. ידית אחיזה לאמבטיה מגיעה בכמה וכמה צורות, חלקן ארוכות יותר וחלקן קצרות יותר, חלקן עבות יותר וחלקן דקות יותר, אבל מה שמשותף לכולן הוא החוזק שלהן והאפשרות שלהן להגן עליכם מפני פציעות.

פולקו – ככה רוכשים היום ידית אחיזה לאמבטיה

אנחנו בפולקו משווקים מגוון ציוד סיעודי שיכול לסייע לכם לחיות חיים טובים, מוגנים ובטוחים יותר. בין היתר תוכלו למצוא אצלנו ידית אחיזה לאמבטיה במגוון דגמים, כך שתוכלו להפוך את האמבטיה למקום שאין כל צורך לפחד ממנו או לקחת בו סיכונים.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.