תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

האם מיטה סיעודית מתאימה להצבה בתוך חדר השינה בבית?

לא מעט אנשים נעזרים במיטה סיעודית על מנת להתמודד עם מחלה, נכות רגעית או מתמשכת וכמובן עם גיל מבוגר. לרוב מיטה סיעודית היא מיטה שאותה ניתן לראות בעיקר בבתי החולים ובמרכזים הרפואיים השונים, משום שהיא מביאה איתה עולם שלם של אפשרויות שמסייעות לחולה או למבוגר ומקלות עליו את הסיטואציה. לצד ההצבה של המיטה בבתי החולים, יצאנו לבדוק האם מיטה סיעודית מתאימה להצבה גם בתוך חדר השינה בבית, כדי שאנשים רבים יותר יוכלו לאפשר לעצמם חיים הרבה יותר נוחים.

מיטה סיעודית – תומכת בגוף בכל המישורים

נתחיל מלדבר קצת על מיטה סיעודית ועל היכולות המופלאות שלה, על מנת לחבר את אלו מכם שלא בטוחים שהם זקוקים לה. מיטה סיעודית היא מיטה מיוחדת שנבנתה מראש ככלי עזר שיכול לסייע למי ששוכב עליה בכל מישור ומישור. לצורך הדוגמה, מיטה סיעודית מגיעה עם אפשרויות כיוונון רבות, כך שהחולה יכול לשכב עליה, לשבת בה וגם למצוא מנח ביניים של בין שכיבה לישיבה שיאפשר לו לצפות בטלוויזיה או לקרוא ספר בקלות. מיטה סיעודית גם כוללת בתוכה מעקה בטיחות שמונע נפילות, מזרון אורתופדי לתמיכה בגב, בעמוד השדרה, ברגליים ובחגורת הכתפיים, ואפילו גלגלים שמאפשרים העברה שלה ממקום למקום.

בהתאם, מיטה סיעודית מאפשרת לאנשים שנעזרים בה להרגיש הרבה יותר טוב, ולשכב בנינוחות לאורך היום.

מיטה סיעודית בבית – זה אפשרי?

התשובה לכך היא בהחלט כן. החיים שלכם או של האנשים המבוגרים שנמצאים בחייכם אינם צריכים להיות טובים יותר רק כשהם מאושפזים בבית החולים, אלא אתם יכולים לאפשר להם ליהנות מאותה נוחות גם בבית שלהם. הצבת מיטה סיעודית היא רעיון אדיר עבור אנשים מבוגרים, חולים או נכים, ואם אתם נמנים איתם או מכירים אנשים כאלו מקרוב – זהו הפתרון האידיאלי לשיפור רמת החיים, השינה והמנוחה שלהם.

מיטה סיעודית קונים בפולקו

אנחנו בפולקו נשמח להציע לכם מגוון רחב של דגמי מיטה סיעודית, על מנת שתוכלו להביא אותה עד לבית שלכם ולשמש אתכם מבלי להיות תלויים בבתי החולים או המרכזים הרפואיים השונים.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.