תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

האם ניתן להשתמש בכיסא לאמבטיה מדי יום?

כניסה לאמבטיה היא פעולה יום יומית ולפעמים היא אפילו מתרחשת פעמיים ביום. האמבטיה היא זו ששומרת על הניקיון של הגוף, בשילוב עם זרימת המים הנקיים יחד עם סבונים ייעודיים לשמירה על הגוף וטיפוח העור. עבור אנשים מבוגרים, נכים או חולים הכניסה לאמבטיה היא הרבה פעמים עניין מורכב ומסובך, עד כדי שהם מעדיפים לוותר עליו כליל. לעומת זאת, הרגע שהם משתמשים בכיסא לאמבטיה כל הסיטואציה הזו משתנה והופכת להיות הרבה יותר פשוטה עבורם, אז האם ניתן להשתמש בכיסא לאמבטיה מדי יום? בואו נבדוק יחד.

כיסא לאמבטיה – להקל על הכאבים

הסיבה לכך שאנשים מבוגרים, חולים או נכים מתקשים להתקלח היא עצם העובדה שקשה להם לעמוד בכוחות עצמם. עצם העמידה הממושכת גורמת להם להתמודד עם כאבים רבים, דבר שמונע מהם לרצות להיכנס לאמבטיה מלכתחילה. עם כיסא לאמבטיה הם יכולים לשבת בנינוחות ולהתקלח כאוות נפשם, ולשמור על היגיינת הגוף.

להשתמש בכיסא לאמבטיה מדי יום – זה באמת אפשרי?

התשובה לשאלה הזו היא בהחלט כן. ברגע שתרכשו כיסא לאמבטיה מטעם יצרן איכותי ומקצועי, אתם יכולים לדעת בוודאות שהכיסא מיוצר באופן שאמור להחזיק מעמד למשך שנים, על אף המפגש עם מגוון חומרים כמו סבונים, מים ועוד. מה שכן, מומלץ להישאר עם האצבע על הדופק כדי להבין שהכיסא אכן עומד בסטנדרטים האלו בשימוש בו בפועל, ואינו מייצר חלודה או עובש או מאבד מצורתו. במידה וחלפו מספר שנים של שימוש בכיסא לאמבטיה, ייתכן ותצטרכו לרכוש אחד חדש במקומו.

רכישת כיסא לאמבטיה אצל פולקו

אנחנו בחברת פולקו מחזיקים במגוון ציוד סיעודי, ובין היתר גם בדגמי שונים של כיסא לאמבטיה. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מההיצע שלנו, שכולו מוקפד ונבחר בפינצטה, זאת על מנת לשמור על רמת איכות גבוהה שתוכל לספק ולשרת אתכם למשך שנים ארוכות. יחד עם שירות וליווי צמודים, מחירים הוגנים ואתר אינטרנט שמכיל את כל המידע הדרוש לכם בטרם הרכישה – אין לנו שום ספק שתצאו מאיתנו מרוצים ועם מוצר שעונה על כל הדרישות שלכם.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.