תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

האם ניתן לרכוש מיטה סיעודית גם לשימוש בתוך בתים?

מיטה סיעודית מומלצת
מיטה סיעודית מומלצת

בכל לילה אתם הולכים לישון במיטה שלכם – המסודרת, הנקייה, זאת שהכי נוח לכם להירדם בה ולהתעורר בה בכל בוקר מחדש. המיטה הזו היא כנראה מיטה בסיסית, שיש בה מזרון ואולי אפילו אפשרות כיוונון לכמה מנחי שכיבה שונים, אבל היא בסופו של דבר מיטה ככל המיטות. לצד מיטה שכזו, קיימת היום אפשרות לרכוש מיטה סיעודית שיכולה לשמש כל אדם שמתמודד עם מצב בריאותי מורכב, וכן – המיטה הזו יכולה להגיע עד הבית שלכם. אם מישהו מהקרובים אליכם מתמודד עם מחלה, פציעה או גיל מבוגר שמונע ממנו לתפקד בצורה עצמאית – מיטה סיעודית בהחלט יכולה לשמש אותו בצורה מצוינת. אז איך רוכשים אותה ומהם היתרונות שלה? הנה הפרטים.

מיטה סיעודית לנוחות מקסימלית

תפקידה של כל מיטה היא להיות נוחה לכל מי שנכנס אליה. אולי בשבילכם המיטה היא רק מקום שבו אתם ישנים בלילה, אבל עבור אנשים רבים, חולים, פצועים או מבוגרים המיטה משמשת אותם להרבה יותר זמן מאשר רק בלילה – אלא לאורך היום כולו.

מיטה סיעודית היא נוחה מהמון בחינות:

  1. היא מביאה איתה מזרון אורתופדי שמאפשר שכיבה לטווח הארוך מבלי לאבד מתחושת הנוחות.
  2. היא מתכווננת למספר מנחים – שכיבה, מצב ביניים בין שכיבה לישיבה, ומצב ישיבה. באופן הזה האדם יכול לשכב בתוכה ולנוח בה, כמו גם לשכב במצב הביניים ולהנות מקריאת ספר או מצפייה בטלוויזיה, וכן לשבת ולאכול בתוך המיטה.
  3. היא מכילה מעקה בטיחות שמונע נפילות, במיוחד עבור אנשים שמתקשים לתפקד בכוחות עצמם.
  4. היא מחוברת לגלגלים שבעזרתם ניתן להעביר את המיטה ממקום למקום – מהסלון לחדר האמבטיה, מחדר האמבטיה לחדר השינה ועוד.

מיטה סיעודית – איך בוחרים אותה?

קיימים לא מעט דגמים של מיטה סיעודית, והבחירה של הדגם הרלוונטי צריכה להתבסס על הצרכים והמאפיינים האישיים של האדם שזקוק לה. ככל שהאדם נמצא במצב תפקודי נמוך יותר, כך מומלץ לבחור במיטה סיעודית משוכללת יותר שתאפשר לו להנות גם מנוחות וגם מביטחון מלא לאורך כל הזמן.

פנו אלינו לפולקו ונשמח להדריך אתכם בדרך לבחירת מיטה סיעודית שתתאים לאנשים שהכי חשובים לכם בחיים.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.