תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

הגבהה לאסלה-הבחירה הכי נכונה

הליכונים נועדו להעניק לבני הגלי השלישי ולאלו הסובלים ממגבלות פיזיות, יכולת הליכה בריאה ומותאמת עבורם ומעקי בטיחות במיטה סיעודית, מאפשרים לשמור על חולים מנפילה או ירידה לא מבוקרת מהמיטה. אך מוצרים כמו הגבהה לאסלה נחשבים לקריטיים וחשובים עבור חולים סיעודיים, לבני השלישי ולעיתים גם להריוניות, שכן דרך מוצרים אלו ניתן יהיה למנוע לא מעט פציעות בעת תקומה או ישיבה בשירותים. כמו כן בחירה של מוצר כמו הגבהה לאסלה דורשת התחשבות במספר פרמטרים, אשר יוכלו לחסוך לא מעט כסף בעת הבחירה ולהעניק מוצר מתאים ואיכותי. 

 

התאמה בסיסית של הגבהה לאסלה

כאשר מדובר במוצר כמו הגבהה לאסלה וכמו שכבר ציינו מעל, ישנם לא מעט התאמות ופרמטרים שיש לקחת בחשבון בעת הבחירה של מוצר כזה. על כן אחד הפרמטרים החשובים יהיה ללא ספק אפיון זמן השימוש במוצר, לכן חשוב לדעת האם השימוש במוצר זה יהיה זמני או שמא יהיה קבוע. כך למשל סיעודיים בני הגיל השלישי, ככל הנראה יזדקקו למגביה אסלה קבוע בשירותים הזקוק לחיבור חזק ויציב אל האסלה.

אך כאשר מדובר בגבהה זמנית לאסלה, כזו אשר יכולה להתאים במעבר שבין בתי שיקום או בית חולים שונים ניתן יהיה להיעזר בגבהה לאסלה בעלת תופסנים צדדים העשויים מפלסטיק אשר יתקבעו אל האסלה.
יחד עם זאת חשוב לבצע התאמה של הגבהה לאסלה גם דרך משקל גופו של עושה השימוש, שכן ישנם מגביהי אסלה המותאמים למשקלים שעד 100 ק”ג וכאלו המתאימים למשקלים מעל 150 ק”ג.

 

חולשה וגובה

יחד עם משקל גופו של האדם ומשך זמן השימוש במגביה אסלה, חשוב גם לקחת בחשבון גם את גובהו של המשתמש כאשר פרמטר זה מתחלק לפי המדדים הבאים. כאשר מדובר באשים עד גובה של כ-1.50 מומלץ על הגבהה של כחמישה ס”מ, כאשר מדובר באנשים עד 1.80 מומלץ הגבהה של 10 ס”מ. ואילו כשמדובר בגובה של מעל ל1.80, נדרשת הגבהה של כ-15 ס”מ. אך לצד הגובה לא מעט מהחולים הסיעודיים ובני הגיל השלישי, מתקשים להתרומם מעל לכיסאות האסלה וחשים חולשה ברגלים, לכן הגבהה מתכוונת באמצעות ידית תוכל להוות פתרון יעיל במקרים אלו ולאפשר התרוממות קלה יותר מהאסלה.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.