תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

הגבהה לאסלה היא הכרחית למגוון מצבים – כל היתרונות

יש משהו בנושא הנוחיות שנותר שנים כטאבו ומונע מאיתנו להתבטא עליו בצורה חופשית. לרוב, ככל הנראה שעדיף כך, אבל כשמדובר על סכנת נפילה, החלקה או כל מגבלה פיזית אחרת שפוגעת בתהליך, חשוב שנדע לשים לב לכך ונטפל במידת הצורך עם האמצעים המתאימים. גם אם מדובר עלינו באופן אישי, ובמיוחד אם אנו מכירים אנשים מבוגרים שוודאי זקוקים לתמיכה בנושא.

למרות שאנו לא מרבים לדבר על תוצאותיו, תהליך העיכול ופינוי הפסולת מהגוף הוא אחד התהליכים הביולוגים החשובים שמתרחשים בגוף שלנו והאפקטיביות שלו משפיעה ישירות על האפקטיביות שלנו בשגרת היום יום. לכן חשוב שנספק לגופנו את כל התנאים לניהול התהליך באופן מוצלח, בין אם בשתייה מספקת של מים, הקפדה על תזונה מאוזנת ופעילות גופנית וכן עזרים חיצוניים כמו הגבהה לאסלה.

שרירי הבטן ומערכת העיכול של כל אחד עובדים אחרת, וכמעט תמיד יש לנו התנהלות קבועה בהליכה לשירותים, אך עבור מבוגרים שמאוד מתקשים להתנייד במרחב, לשבת ולקום בקלות, ולהפעיל את השרירים האלו, יש פתרונות שיכולים להקל. אחד הפתרונות המשמעותיים ביותר הוא הגבהה לאסלה – תוספת משמעותית למבנה האסלה שהופך אותה לגבוהה יותר. 

מהם היתרונות של הגבהה לאסלה?

  • הגבהה לאסלה מאפשרת קימה וישיבה קלות יותר ובטוחים יותר הודות למאמץ המינימלי שיש להפעיל בעת הפעולות. 
  • ההגבהות הקיימות לאסלה שונות אחת מהשנייה בגובה ובמבנה כך שכל אחד יכול להתאים לעצמו את הבסיס הנוח ביותר. ניתן למצוא בהיצע ההגבהות גבהים של 6 ס”מ, 10 ס”מ, כמו גם הגבהה לאסלה נשלפת שיכולה להתאים לבתים משפחתיים.
  • הגבהה לאסלה עשויה אפילו לעודד חולים ומבוגרים להתפנות באופן עצמאי – פעולה שרבים מתביישים לבצע בליווי של אחות סיעודית או בן משפחה אך מוכרחים בשל המגבלה הפיזית.
  • ניתן להצטייד בהגבהה לאסלה עם מכסה סגור או מכסה פתוח – כך שניתן לחסוך עבור המשתמשים גם את פעולת ההתכופפות להרמת המכסה.
  • רוב ההגבהות הקיימות מגיעות בתוספת של מעקי בטיחות או ידיות עזר כדי להשלים את פעולות הישיבה והקימה. כך נוצרת מעטפת הגנה שמעודדת את תחושת המסוגלות של המשתמשים.
דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.