תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

הליכון מתקפל לשגרה עצמאית ופשוטה

הליכונים מתקפלים הוא סוג של כלי עזר שנועדו לסייע למבוגרים עם בעיות ניידות ללכת בקלות ובבטיחות. מכשירים אלה עשויים בדרך כלל מאלומיניום או פלדה קלת משקל וכוללים ארבע רגליים עם קצוות גומי להקניית יציבות. דגמים רבים של הליכונים כוללים גם אחיזות ידיים נוחות וכיסא נשלף למנוחה. 

מהם היתרונות של הליכון מתקפל?

הליכון מתקפל מחזיק ביתרונות רבים לטובת מבוגרים המתקשים ללכת בכוחות עצמם. הם מספקים תמיכה ויציבות נוספת תוך כדי תנועה, מה שיכול לסייע במניעת נפילות. הם יכולים לשמש גם כעוגן למנוחה בעמידה אם מדובר על שהייה בחוץ לפרקי זמן ממושכים. בחלק מהדגמים יש אפילו מושב מובנה שניתן לפתוח כאשר המשתמש צריך לקחת הפסקה.

בנוסף לשימושים המעשיים שלו, הליכון מתקפל יכול גם לסייע בסיגול תחושת עצמאות עבור אלו שעלולים לאבד אותה הודות לאורח החיים המאתגר שהם חווים כתוצרה מזקנה או ממחלה. עם הליכון, הם יכולים לבצע את הפעילויות היומיומיות שלהם כמו טיול בגינה או סידורי מכולת, מבלי להסתמך על מישהו אחר לתמיכה.

איך בוחרים הליכון מתקפל?

אם אתם מחפשים הליכון מתקפל עבורכם או עבור קרוב משפחה, חשוב לבחור הליכון איכותי שיענה על הצרכים שלכם ויהיה עמיד ונוח לשימוש. הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​בחירה של הליכון:

  • כוונון – ודאו שניתן להתאים את ההליכון לגובה שלכם. זה יבטיח לכם יציבה נכונה ושהידיות ימוקמו בגובה נוח לאחיזה.
  • קיבולת משקל – בדקו את המשקל המקסימלי שיכול ההליכון להחזיק כדי לוודא שהוא יכול לתמוך במשקל שלכם.
  • חומר – הליכונים מאלומיניום הם בדרך כלל קלים יותר ופשוטים יותר לתמרון, אך הם עשויים שלא להיות עמידים כמו הליכונים מפלדה. בחנו את הצרכים שלכם ובחרו את החומר שיתאים להם ביותר.
  • גלגלים – חלק מההדגמים של הליכונים מתקפלים מגיעים עם גלגלים, מה שיכול להקל על השימוש בהם על משטחים לא אחידים. עם זאת, ייתכן שהם לא יספקו יציבות כמו הליכונים ללא גלגלים.
  • בקניית הליכון מתקפל, כדאי גם לנסות כמה דגמים שונים כדי לראות איזה מהם מרגיש לכם הכי נוח ויציב. אל תפחדו לבקש עזרה מאיש מכירות או פיזיותרפיסט כדי למצוא את ההתאמה הטובה ביותר לצרכים שלכם.
דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.