תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

הסוגים השונים של הרולטור וטיפים לפני רכישה

Cropped shot of an unrecognizable doctor helping a senior man use a walker in his office.

רולטורים הם פתרון מצוין לבעלי בעיות ניידות. הם קלים וניתן לקפל אותם להובלה קלה. ישנם סוגים רבים ושונים של רולטורים, לכן חשוב לדעת אילו תכונות חשובות עבורכם ואילו תכונות יועילו יותר לאורח החיים שלכם.

רולטורים הם סוג של עזר להליכה המעניק סיוע לנכים על מנת לעזור להם ללכת. הם מיועדים לשמש אנשים המתקשים בהליכה עקב בעיות שיווי משקל, חולשה ברגליים או כל מוגבלות אחרת. רולר יכול לשמש כחלופה לכיסאות גלגלים.

רולטורים מסווגים לשלושה סוגים:

– רולטור סטנדרטי: רולטור מסוג זה יכול לשמש בסביבות שונות ויש לו קיבולת משקל נמוכה.

– רולטור קל משקל: רולטור מסוג זה הוא קל משקל וניתן להשתמש בו על משטחים שונים.

– רולטור נתמך בהליכון: רולטור מסוג זה מיועד לשימוש על הליכון, הוא מספק תמיכה למשקל הגוף של האדם.

הסוג הנפוץ ביותר של רולטור הוא רולטור המורכב משני חישוקי דחיפה ושתי ידיות. רולטורים הם בדרך כלל קלים למדי וניתן לקפל אותם לאחסון קל. הם אינם מגושמים כמו כיסאות גלגלים, ולכן הם עובדים היטב עבור ניווט במקומות צרים או בהמונים. החיסרון העיקרי הוא שהם לא מאפשרים למשתמש לשבת, כך שהם עלולים לא לעבוד טוב עבור אנשים עם מוגבלות בתנועת זרועות.

4 טיפים שחשוב לבחון לפני רכישת רולטור:

  1. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא משקל הרולטור. אם יש לך בעיות ניידות, אתה רוצה רולטור קל משקל שלא יגרום ליותר מדי עומס על הגוף שלך.
  2. הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא גודל הרולטור והאם הוא מתקפל שכן זה ישפיע על מידת הניוד וכמה מקום הוא תופס במכונית שלכם או בבית כאשר אינו בשימוש.
  3. הדבר השלישי הינו נוחות: רולטור נוח לא רק יקל על ההתניידות, אלא הוא גם יעזור להקל על נקודות הלחץ ולמנוע מכם כאבים או התפתחות של פצעים או שלפוחיות.
  4. הדבר הרביעי הינו עמידות: אתה רוצה רולטור שיכול לעמוד בפני הבלאי של ההליכה והשימוש ואשר יתאים לצרכיך ולהיכן שאתה בד”כ הולך. אם אתה הולך בשטח יותר אז תצטרך משהו עמד יותר. 

 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.