תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

הסיבות המובילות לשימוש במיטה סיעודית בבתי חולים

רהיטים או מיטות נמוכות ולא מותאמות יכולים לפעמים להקשות עליכם כאשר אתם קשישים או נכים. כמה מהדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת מיטה סיעודית כוללים בחירת מסגרת נכונה, מזרן, ואביזרים אשר מתאימים לכל הצרכים שלכם. בעת בחירת המיטה, חפשו מיטה בגובה המאפשר לרגליכם להגיע לרצפה כאשר אתם יושבים על קצה המזרן. אפשר גם להשתמש במזרן עבה על מנת להוסיף גובה למיטה ולספק ריפוד רך יותר.

 

מיטה סיעודית חשמלית מגיעה עם מסגרת הניתנת להגבהה או הורדה של אזורים כמו הראש, הברכיים, הרגליים ואפילו מרכז המזרן. מיטה סיעודית מתכווננת מגיעה גם עם מספר יתרונות בריאותיים שיכולים לכלול הקלה על כאבי גב, הקלה על אסטמת שינה ונחירות. כאשר אתם מרימים את אזור הרגליים שלכם בעזרת המיטה, זה יכול לעזור בהפגת לחץ מעל עמוד השדרה, וכאשר אתם מרימים את ראש המיטה, זה יכול לסייע בהפגת כאבי גב תחתון.

 

הסיבות המובילות לשימוש במיטות בית חולים

  • מיטה סיעודית מאפשרת לכם לשנות ולהתאים את המיטה כדי למקם טוב יותר את הראש והרגליים שלכם. שינויים אלה מאפשרים תנועה כמו גם שינוי תקופתי בנקודות הלחץ בגוף, ובכך משפרים את זרימת הדם שלכם בזמן שכיבה במיטה ומונעים הרגשה של נימול ושל פצעי לחץ.
  • מיטה סיעודית הופכת לעיתים קרובות לחובה עבור אנשים עם מצבים הדורשים פיקוח של מטפל. אנשים הנמצאים בסכנת נפילה, כמו אנשים עם דמנציה או ליקוי קוגניטיבי, ידרשו פעמים רבות מיטה סיעודית עם אפשרות לשימוש במסילה כדי להחזיק אותם במיטה. 
  • אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של מיטת סיעודית, הוא קלות ההעברה. המיטה מאפשרת למטפל להרים או להוריד את המיטה לגובה שמקל על העברה למושב, כיסא, כסא גלגלים או הליכון ומפחית את הכאב.
  • שינה נוחה חשובה בין אם יש לכם בעיות ניידות או בריאות. אם גם ככה אתם נמצאים במצב רפואי לא נעים אז לפחות שזמן השינה שלכם יהיה נוח ובריא.
  • להישאר בבית שאתם אוהבים. מיטה סיעודית מאפשרת לכם להישאר בבית, גם אם יש לכם בעיות בריאות וניידות.
דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.