תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

הקשר בין כסאות גלגלים לבין בריאותם הנפשית של אנשים מבוגרים

אנשים מבוגרים הם אנשים שמתמודדים עם לא מעט בעיות גופניות – קשה להם יותר ללכת, קשה להם יותר לראות, השמיעה שלהם הולכת ונחלשת ובאופן כללי הגוף שלהם הרבה יותר חלש. במקביל להיחלשות הגופנית הפיזית, חשוב לציין שגם המישור הנפשי של אנשים מבוגרים נפגע מהעניין, שכן הם מגלים על עצמם שהם פחות עצמאיים מבעבר, פחות מסוגלים לבצע פעולות יום יומיות פשוטות, ופחות מתפקדים בכוחות עצמם. בנקודה הזו בדיוק נכנסים כלים שונים שיכולים להקל עליהם גם מבחינה פיזית ולא פחות חשוב מכך גם מבחינה נפשית, אז מה הקשר בין כל זה לבין כסאות גלגלים? הנה כל התשובות שמעניינות אתכם ויכולות לשפר משמעותית גם את החיים שלכם.

כסאות גלגלים – להגיע ממקום למקום מבלי לוותר על שום דבר

אנשים מבוגרים עם השנים התחילו לוותר על מגוון פעילויות חברתיות, הצגות, בילויים ומפגשים שונים. למה? פשוט מאוד – כי הם לא יכולים להגיע אליהם בכוחות עצמם: ההליכה קשה להם, החזרה הביתה קשה להם, ושינויים כמו תנאי שטח, מרצפות בולטות, ירידות או עליות יכולים להשפיע רבות על אופן ההליכה שלהם, על נפילות עתידיות וכו’.

לעומת זאת, ברגע שאותם אנשים מתניידים באמצעות כסאות גלגלים – כל אלו נעלמים והופכים לגורמים שאינם מפריעים להם באמת. באמצעות כסאות גלגלים אותם אנשים יכולים להגיע ממקום למקום בלי בעיה, ולא נאלצים להתמודד עם קשיים וכמובן שגם לא לוותר על הפעילויות הללו.

איך כסאות גלגלים עובדים?

קיימים לא מעט דגמים של כסאות גלגלים שיכולים לסייע, בין אם אלו כסאות גלגלים פשוטים שאותם צריך לגלגל ולהניע באופן עצמאי, ובין אם אלו כסאות גלגלים שמגיעים עם יכולת הסעה באמצעות שלט או לוח שליטה לתפעול עצמאי. באופן הזה אותם מבוגרים יכולים להרגיש הרבה יותר טוב עם עצמם ובהתאם לשפר את מצבם הנפשי.

כסאות גלגלים איכותיים הם המפתח להצלחה

אנחנו בפולקו מציעים לכם כסאות גלגלים איכותיים מטעם טובי היצרנים בעולם! צרו איתנו קשר ונשמח להמליץ לכם על הדגם שיוכל לעזור לכם או לאנשים הקרובים לכם להרגיש טוב יותר.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.