תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

השימושים הנפוצים של כורסת קימה

כורסת קימה זה רהיט רב-תכליתי המשרת מספר מטרות עבור אנשים הסובלים ממצבים בריאותיים מורכבים או מחלות המגבילות את תנועתם וניידותם. כסאות מיוחדים אלו מספקים פתרונות ניידות ייעודיים שמטרתם לשפר את הנוחות, העצמאות ואיכות החיים הכוללת עבור הנזקקים.

כורסת קימה לאנשים עם מצבים בריאותיים מורכבים

אחד השימושים העיקריים של כורסת קימה הוא להציע נוחות ותמיכה מעולים. אנשים עם מצבים בריאותיים מורכבים חווים לעיתים קרובות אי נוחות וכאב כאשר יושבים או שוכבים לתקופות ממושכות. כורסת קימה, עם משענת גב ומשענת רגליים מתכווננת, מאפשרת למשתמשים למצוא את המיקום המועדף עליהם, מקדם יישור גוף תקין ומפחית לחץ על אזורים רגישים. תמיכה מותאמת אישית זו עוזרת להקל על אי הנוחות ומספקת הקלה, המאפשרת לאנשים להירגע ולנוח בנוחות רבה יותר.

יתר על כן, כורסת קימה יכולה לסייע בטיפולים ופעילויות טיפוליות שונות. היכולת להתאים את תנוחת הכורסא מאפשרת למטופלים למצוא את הזווית המתאימה ביותר לתרגילים טיפוליים ספציפיים, כגון הרמת רגליים או יישור יציבה מחדש. בנוסף, תכונת השכיבה של הכורסא יכולה לסייע בנשימה ובזרימת הדם, במיוחד עבור אנשים עם בעיות נשימה או מחזוריות, על ידי כך שהיא מאפשרת להם להרים את רגליהם או לשכב במצב חצי זקוף, ולקדם זרימת דם טובה יותר והתרחבות ריאות.

תכונות הניידות של כורסת קימה לפעולות שגרתיות

גם תכונות הניידות והנגישות של כורסת קימה חשובים לאין ערוך. דגמים רבים מצוידים במנגנונים ממונעים המאפשרים התאמה קלה של מיקום הכיסא בלחיצת כפתור. זה מועיל במיוחד לאנשים עם מוגבלות בניידות שעשויים להיאבק לשנות עמדה באופן עצמאי. היכולת לשכב או לעלות למצב עמידה ללא סיוע מעצימה את הפרטים לשמור על עצמאותם ומפחיתה את ההסתמכות על המטפלים לפעולות שגרתיות כגון ישיבה או קימה.

בנוסף, כורסאות קימה מגיעות לרוב עם תכונות נוספות כגון חום מובנה, עיסוי או תמיכה מתכווננת לראש ולמותני. תכונות אלו יכולות לספק הקלה נוספת בכאב, הרפיה ויתרונות טיפוליים עבור אנשים עם מצבים בריאותיים מורכבים.

סיכום

לסיכום, כורסת קימה משמשת כפתרון ניידות ייעודי לאנשים עם מצבים בריאותיים מורכבים או מחלות המעכבות את תנועתם וניידותם. על ידי מתן נוחות, תמיכה והתאמה מעולים, כיסאות אלו משפרים את הרווחה הכללית, מסייעים בטיפולים טיפוליים, משפרים את הנגישות ומקדמים עצמאות. עם התכונות והפונקציונליות הרב-תכליתיות שלהם, כסאות שכיבה הם רהיט חיוני המשפר באופן משמעותי את חיי היומיום של הנזקקים.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.