תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כיצד לבצע התאמה של כורסאות קימה

כל המידע אודות דרכים להתאמה של כורסאות קימה

תכונות בסיסיות של כלי עזר לאנשים מוגבלי ניידות

כלי עזר עבור אנשים הסובלים מגבלות נחשבים לחשובים וקריטיים לאורך כל ימות השנה, לכן כאשר מדובר בבחירה של כורסאות קימה, יש להכיר את תוכנות הבסיס שיוכלו לבצע התאמה מרבית וכמובן את דרכי התחזוקה הנכונים. לכן הפרמטר הראשון שמומלץ לוודא הוא גודל וקיבולת של הכורסא, בשל כך ניקח בחשבון את מידות הכיסא, כולל רוחב, עומק וגובה המושב, אשר יוכלו לספק ישיבה נוחה ותמיכה נכונה. כמו כן יש לוודא את קיבולת המשקל של הכיסא ולהבטיח שאכן יכול להכיל בבטחה את האדם.

 

מרבית כלי העזר כיום ובמיוחד כורסאות קימה מאפשרים לבצע התאמה אישית מקסימלית, לכן מומלץ לחפש כיסאות קימה אשר מציעים אפשרויות התאמה אישית דרכם ניתן יהיה לענות על צרכים ספציפיים. התאמות עלו עשויות לכלול מצבי מושב מתכווננים, שינוי זוויות משענת הגב והגבהה של הרגליים. היכולת להתאים אישית את הכיסא, מאפשרת נוחות ותמיכה אופטימלית, תוך התאמת ההעדפות והדרישות האישיות.

מה יש לקחת בחשבון בתהליך בחירת כורסאות קימה?

בבחירה של כורסאות קימה יש לקחת בחשבון את תכונות הנגישות של כיסא השכיבה, במיוחד אם לאדם מוגבל ניידות. תכונות אלו ינועו בין שימושים בהישג יד, כגון שלטים או כפתורים הממוקמים בנוחות על משענות היד. לצד זאת יש לבצע תיעדוף לתכונות בטיחות, אשר יוכלו למנוע תאונות או פציעות.

 

לכן יש לוודא כי הכיסאות הם בעלי מבנה יציב ובסיס יציב אשר מותאם למניעת התהפכות. מנגנונים למניעת התהפכות יכללו מנגנוני נעילה וחגורות בטיחות, לצד רצועות שונות שיוכלו לשמר ישיבה בטוחה ומהנה.
כמו כן מומלץ לקחת בחשבון גם את חומרי הריפוד, העמידות ויכולת התחזוקה שלהם. בשל כך יש לבחור חומרים רכים, נושמים וקלים לניקוי. כמובן שיש לקחת בחשבון כי חומרים מסוימים עשויים להתאים יותר לאנשים עם אלרגיות או רגישויות.

 

בנוסף, יש לשקול את אופי ריפוד מתאים אשר יוכל לספק תמיכה נאותה והורדת לחץ. ופרמטר לא פחות חשוב שיש לקחת בחשבון הוא בקביעת התקציב לרכישת כורסאות קימה, אשר יכלול התחשבות בצרכי האדם ובמשאביו הזמינים. שכן כיום ניתן להתלבט בין עלויות שונות של דגמים, לבצע מחקר והשוואה בין שלל דגמים ולהנות מחסכון של מאות עד אלפי שקלים.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.