תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

התכונות הייחודיות של כורסא לקשישים

כורסא שתוכננה במיוחד עבור קשישים יכולה לספק יתרונות משמעותיים עבור אנשים שחווים קושי בתנועה ובניידות. כסאות מיוחדים אלה מציעים מגוון תכונות שמטרתן לשפר את הנוחות, התמיכה והרווחה הכללית. להלן הסיבות העיקריות לכך שכורסא לקשישים חשובה:

תכונותיה של כורסא לקשישים

  1. ניידות משופרת: כורסה גריאטרית תוכננה במיוחד כדי לסייע לאנשים בעמידה ובישיבה. לכיסאות אלו יש לרוב תכונות כמו מנגנון הרמה או מושב התרומם המסייע לקשישים עם מוגבלות בתנועה לעבור מישיבה לעמידה במינימום מאמץ. על ידי מתן סיוע זה, הכורסא מקדמת עצמאות ומפחיתה את הסיכון לנפילות או לפציעות.

 

  1. נוחות ותמיכה משופרים: אנשים קשישים חווים לעיתים קרובות אי נוחות או כאב עקב מצבים כמו דלקת פרקים או מוגבלות בניידות. כורסאות גריאטריות מעוצבות עם ריפוד משופר, תמיכה ארגונומית ותכונות מתכווננות לקידום נוחות מיטבית. תכונות כמו תמיכת מותני, משענות יד מרופדות ותנוחות שכיבה מתכווננות מספקות נוחות מותאמת אישית ומפחיתות את העומס על הגוף.

 

  1. הפגת לחץ: כורסאות רבות לקשישים משלבות גם חומרים ועיצובים משחררי לחץ. כיסאות אלו יכולים לעזור להקל על נקודות לחץ ולמנוע התפתחות של פצעי לחץ, דאגה שכיחה עבור אנשים המבלים תקופות ממושכות בישיבה. הריפוד והריפוד בכיסאות אלו מחלקים משקל באופן שווה ומפחיתים את הסיכון להתמוטטות העור.

 

  1. נגישות ובטיחות: כורסא לקשישים לרוב עשויה לכלול תכונות בטיחותיות כגון מסגרת יציבה, רגליים מונעות החלקה ובקרות קלות לגישה. חלק מהכורסאות מגיעות גם עם תכונות בטיחות נוספות כמו חגורות בטיחות מובנות או מנגנוני נעילה. תכונות אלו מבטיחות שאנשים יכולים להשתמש בכורסא בצורה בטוחה ועצמאית.

סיכום

לסיכום, כורסא המיועדת לקשישים מציעה מגוון יתרונות, לרבות שיפור ניידות, נוחות ותמיכה משופרים, הפגת לחץ, נגישות, בטיחות ושיפור איכות החיים. השקעה בכורסה גריאטרית יכולה לספק הקלה משמעותית ולהשפיע לטובה על רווחתם של קשישים, אנשים עם מוגבלות בניידות או כאלה הזקוקים לסיוע בעמידה ובישיבה.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.