תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

חוגגים את ראש השנה בקלות עם הליכון מתקפל

ראש השנה הוא אחד החגים הכי שמחים, גדולים ומפוארים שיש בדת היהודית בכלל ובמדינת ישראל בפרט. בכל ראש השנה מתכנסים יחד כל בני המשפחה האהובים סביב שולחן החג שמלא במנות טעימות ומגוונות, וחוגגים יחד את החג אחרי שהגיעו בנסיעה ממרחקים ובפקקים שמאפיינים כל כך את כבישי ישראל. גם השנה ראש השנה ייחגג בצורה הזו, אולם יש לא מעט אנשים שעבורם המשימה של לצאת מהבית וללכת ממקום למקום כדי להתארח בארוחה היא לא פשוטה בכלל. אם אתם מזדהים עם הקושי הזה, בין אם כי אתם מתמודדים איתו ובין אם כי אחד מהאהובים שלכם מתמודד איתו – כדאי לכם להכיר את הכלי שיכול לשנות את חייכם – הליכון מתקפל. אז איך בדיוק הוא עומד לסייע לכם? הנה כל התשובות המעניינות אתכם.

הליכון מתקפל – ניוד קל והליכה פשוטה

ככל שהגיל הולך ועולה, כך האדם המתבגר הופך לפחות עצמאי ויותר תלוי. אחת מהפעולות שנפגעות משמעותית עם הגיעו של גיל הזיקנה היא פעולת ההליכה, שכן מאנשים צעירים שרצים בקלות ממקום למקום הופכים אותם אנשים למבוגרים שאינם מסוגלים לבצע צעד בלי כאבים. כמובן שבמקביל לכל זה גם היציבה ושיווי המשקל מתערערים, וכאן בדיוק נכנס הליכון מתקפל לתמונה.

הליכון מתקפל עוזר לעשרות אלפי אנשים בשנה להגיע ממקום למקום באפס מאמץ ובהמון יציבות, והכי חשוב – עם כמה שפחות תסכולים. על הליכון מתקפל ניתן להישען, לאחוז בו ולהגיע באמצעותו ממקום למקום בקלות, וכמובן לקפל אותו בצורה פשוטה ולאחסן אותו בתא המטען.

איפה מאחסנים הליכון מתקפל בשגרה?

כשהליכון מתקפל אינו נמצא בשימוש, אפשר תמיד לאחסן אותו בפינת הסלון או החדר כשהוא מקופל ואינו תופס מקום מיותר. באופן הזה ניתן לשלוף אותו בכל פעם שיש בו צורך ושימוש, ולהחזיר אותו בקלות לפינת האחסון שלו בתום השימוש.

הליכון מתקפל בפולקו – לדאוג לעצמכם לטוב ביותר

אנחנו בפולקו משווקים עבורכם מגוון סוגים של הליכון מתקפל, כך שכל אחד ואחת מכם יוכלו למצוא את ההליכון שמתאים להם בול – במחיר הוגן ובאיכות מקסימלית.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.