תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

יתרונות של רמפה ניידת – סלילת הדרך לאפשרויות

רמפה ניידת מביאה לידי ביטוי מגוון רחב של יתרונות אשר מעניקים הרבה מעבר לגבולות המרחב הציבורי והפרטי. האופי הנייד של רמפות אלו מאפשר מעברים חלקים לא רק בין חללים פרטיים וציבוריים אלא גם ביציאה מכלי רכב ועליות מורכבות. בשל כך רמפות אלו מספקות פתרון נגיש לכלי רכב, כשהן מגשרות ביעילות על הפער בין שימוש בתחבורה לבין יציאה לעולם. יתרה מכך, רמפה ניידת מציעה תחושה של אוטונומיה אישית ומכבדת עבור המשתמשים בה, תוך כדי אפשרות לנווט את סביבתם בביטחון.

בחירה בטיחותית של רמפה ניידת

גם בשימוש רמפה ניידת נושא הבטיחות נותר פרמטר עליון, בין אם הרמפה הניידת משמשת בבית או בחוץ. בשימוש פנימי, יש לוודא כי הרמפה יציבה, ממוקמת היטב ופועלת על גבי משטחים מונעי החלקה בכדי למנוע תאונות. שימוש בחוץ דורש התחשבות בתנאי מזג האוויר ובשטח שעלולים להשתנות באופן תדיר. בשימוש עם כלי רכב, חיוני לבחור את הרמפה אשר תהיה תואמת ומאובטחת במהלך טעינה ופריקה מהרכב וכמובן תוכל לעמוד בתקנות הבטיחות.

סוגים שונים של רמפות ניידות

רמפה ניידת מגיעה בסוגים ובהרכבים שונים, שכל אחת מסוגי הרמפות נועדה לתת מענה עבור צרכים משתנים. כך למשל רמפות מתקפלות מספקות ניידות וקלות אחסון, מה שהופך אותן לאידיאליות לשימוש ביתי וברכב כאחד. רמפות אלו אידיאליות למצבים שבהם הפרש הגובה בין המשטחים עשוי להשתנות. רמפות ”רול אפ” הן ניידות וניתנות לגלגול, אחסון והובלה קלים בדומה לרמפות מתקפלות אחרות. אך רמפות אול עשויות לרוב מאלומיניום חזק ואיכותי, מה שמאפשר מתן גישה דרך עיצוב בהתאמה אישית או באמצעות הוספה של חלקים.

הבטחת התאמה מושלמת

לפני השקעה ברמפה ניידת, חשוב להעריך כמה גורמים מרכזיים. מעצורי בטיחות, כגון משטחים נגד החלקה ובנייה יציבה, אינם ניתנים למשא ומתן בעת בחירת רמפה ניידת ואפילו רגילה. לכן יש לשקול את תחומי השימוש, בין אם הרמפה מיועדת לאזור פנים הבית, לחוץ או עבור גישה לרכב. כמו כן גורם נוסף ולא פחות קריטי בעת בחירה יהיה קיבולת המשקל של הרמפה. חיוני לדעת את המשקל המשולב של האדם אשר אמור לעשות שימוש ברמפה, יחד עם מכשיר הניידות. .

 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.