תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כורסאות קימה בבתי אבות וטיפול בקשישים

כורסאות קימה הם כסאות מיוחדים שהפכו לנכס יקר ערך בבתי אבות לאנשים עם מוגבלות בניידות. כסאות אלו נועדו במיוחד לסייע לאנשים המתקשים בעמידה או בישיבה ללא סיוע חיצוני. עם התכונות והיתרונות הייחודיים שלהם, כורסאות קימה  מספקים יתרונות רבים בסביבה סיעודית.

היתרון העיקרי

אחד היתרונות העיקריים של כורסאות קימה הוא היכולת שלהם להגביר את העצמאות והנוחות של הדיירים. על ידי שימוש בכיסא הרמה, אנשים עם מוגבלות בניידות יכולים לעבור בבטחה וללא מאמץ מישיבה לעמידה, מה שמפחית את הצורך בסיוע ידני מהמטפלים. עצמאות זו לא רק מגבירה את ההערכה העצמית שלהם אלא גם מקדמת תחושת שליטה בפעילויות היומיומיות שלהם.
בנוסף לקידום העצמאות, כורסאות קימה נותנים עדיפות גם לבטיחות ולרווחת התושבים. כיסאות אלו מצוידים במנגנון ממונע המרים בעדינות ומשפיל את האדם, וממזער את הסיכון לנפילות או תאונות במהלך תהליך ההעברה. צוות בית האבות יכול להיות סמוך ובטוח בידיעה שהדיירים שלהם משתמשים בשיטה אמינה ובטוחה כדי לנווט בשגרת יומם.

מעוצבים וארגונומיים

כורסאות קימה  מציעים נוחות יוצאת דופן עבור אנשים עם מוגבלות בניידות. הם מעוצבים עם תכונות ארגונומיות כגון כריות מרופדות, תמיכת מותניים ותנוחות מתכווננות, המאפשרות לתושבים למצוא את תנוחת הישיבה או השכיבה האופטימלית שלהם. נוחות נוספת זו חיונית עבור אנשים המבלים תקופות ממושכות בכיסאותיהם, מפחיתה את הסיכון לפצעי לחץ ומעודדת רווחה גופנית כללית.

יעילות ופרודוקטיביות

כורסאות קימה תורמים ליעילות ולפרודוקטיביות הכוללת של צוות בית האבות. על ידי צמצום הצורך בסיוע ידני, המטפלים יכולים להקצות את זמנם ומרצם למשימות חיוניות אחרות, כגון ניהול תרופות, מתן טיפול אישי או עיסוק בפעילויות פנאי עם הדיירים. יעילות מוגברת זו מובילה בסופו של דבר לטיפול איכותי יותר וסביבה חיובית יותר עבור התושבים.

השפעה על האווירה והאסתטיקה

לכורסאות קימה יש השפעה חיובית על האווירה הכללית והאסתטיקה של בית אבות. כסאות אלו זמינים בסגנונות, צבעים וחומרים שונים, המאפשרים התאמה אישית לעיצוב המתקן. שילוב כורסאות קימה  בסביבת בית האבות יוצר אווירה חלקה ומכילה, בה יכולים דיירים עם אתגרי ניידות להרגיש בנוח וליהנות מסביבתם.

לסיכום

כורסאות קימה ממלאים תפקיד חיוני בבתי אבות על ידי מתן אמצעי בטוח, נוח ועצמאי עבור אנשים עם מוגבלות בניידות למעבר מישיבה לעמידה. היתרונות שלהם כוללים עצמאות מוגברת, בטיחות משופרת, נוחות מוגברת, יעילות משופרת למטפלים והשפעה חיובית על האווירה הכוללת של המתקן. כורסאות קימה  הם נכס יקר ערך בבתי אבות, המבטיחים שדיירים עם מוגבלות בניידות יוכלו לשמור על כבודם ואיכות חייהם.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.