תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כורסאות קימה לאנשים עם מוגבלות בניידות: שיפור הנוחות והניידות

כורסאות קימה כבר מזמן קשורות לרגיעה ונוחות, אך הן יכולות לשמש גם כעזרים חיוניים לאנשים עם מוגבלות בניידות. כורסאות מיוחדות אלו תוכננו בקפידה כדי להתאים לצרכים הייחודיים של אלו הסובלים ממצבים בריאותיים מורכבים או ממחלות המקשות על תנועה וניידות.

סוגים של כורסת קימה

  1. כורסאות Power Lift: כורסאות Power Lift הן בחירה פופולרית עבור אנשים עם אתגרי ניידות. כורסאות אלו כוללות מנגנון ממונע המסייע למשתמש במעבר חלק ממצב ישיבה לעמידה. פונקציית ההרמה מבטלת את הצורך במאמץ ידני, מה שמקל ובטוח יותר עבור אנשים עם כוח או ניידות מוגבלים לקום או לשבת.
  2. כורסאות אפס כבידה: כורסאות אפס כבידה מחקות את היציבה שהאסטרונאוטים לובשים במהלך מסע בחלל כדי להקל על הלחץ על גופם. כורסאות אלו מחלקות את משקל המשתמש באופן שווה, מפחיתות את העומס על המפרקים ומעודדות זרימת דם טובה יותר.
  3. כורסאות עם תכונות חום ועיסוי: כורסאות חימום ועיסוי מספקות רמה נוספת של יתרונות טיפוליים לאנשים עם מוגבלות בניידות. כורסאות אלו כוללות לרוב פונקציות חום ועיסוי מובנות שיכולות להרגיע מתח שרירים, להקל על כאבים ולשפר את זרימת הדם.
  4. כורסאות עם תכונות הניתנות להתאמה אישית: כורסאות רבות עבור אנשים עם מוגבלות בניידות מגיעות עם תכונות הניתנות להתאמה אישית כדי לענות על הצרכים האישיים. כורסת קימה מסוג זה יכולה לכלול משענות ראש מתכווננות, תמיכת מותניים, שכיבה עצמאית של הגב והרגליים והגדרות זיכרון הניתנות לתכנות.

המגוון הרחב של כורסאות קימה

לסיכום, כורסאות קימה המיועדות לאנשים עם מוגבלות בניידות מציעות מגוון תכונות לשיפור הנוחות, הנגישות והניידות. מכורסאות הרמה כוח ועד עיצובים ללא כוח משיכה, כיסאות מיוחדים אלה מספקים תמיכה והקלה לאנשים עם תנועה מוגבלת. על ידי שילוב תכונות חדשניות, כורסאות אלו מעצימות אנשים עם מוגבלות בניידות ליהנות מעצמאות רבה יותר ומאיכות חיים משופרת.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.