תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כיסאות שירותים לנכים-להנות מחיים בריאים ומלאים

עבור אנשים הסובלים ממוגבלויות פיזיות שונות, הימצאותם של כלי עזר אשר יבטיחו שגרת חיים מיטבית ומלאה נחשבת בחלק מהמקרים לקריטיים במיוחד. בין אם מדובר בפעולות בסיסיות כמו יכולת עצמאית עד כמה שניתן לנוע ברחבי הבית או בהגעה מנקודה אחת לאחרת, ובין אם מדובר ביכולת להתקלח. מקרים שכאלו דורשים לא פעם מנעד רחב של עזרים, לכן מרבית האנשים הסובלים ממגבלות פיזיות כמו נכים זקוקים לא רק לכיסאות גלגלים מותאמים אלא גם לכיסאות שירותים לנכים. כלי עזר מסוג זה אמור להבטיח את בטיחותם בזמן המקלחת, אך דורש לא פעם גם התאמה של הכיסאות לבין אלו הזקוקים להם. 

 

התאמה בין כיסא שירותים לבין האסלה

בכדי לבחור כיסאות שירותים לנכים מתאים מומלץ להיצמד למספר תנאים, כאשר הראשון מבניהם הוא ללא ספק מידות העומק והרוחב של הכיסא. כך למשל אנשים בעלי מוגבלויות פיזיות ובשיעור קומה של מעל ל1.85, יזדקקו לכיסאות הרבה יותר עמוקים וינועו בטווח שבין 58 עד 60 ס”מ. כמו כן נדרשת גם התאמה בין כיסא האסלה לבין כיסא ייעודי לשירותים, כאשר מרבית האסלות ממוקמות בגובה שבין 37 עד 40 ס”מ וחלק גדול מתאי השירותים (גם ביתיים וגם ציבוריים) נחשבים לצרים במיוחד. לכן יש לקחת בחשבון את יכולת התזוזה בתוך התא, את גובה האסלה וכמובן את ידיות השירות של כיסאות אלו. 

 

פרמטרים נוספים בעת בחירה

כמו שציינו עוד מעל חשוב לזכור כי תאי השירותים והמקלחות נחשבים לצרים במיוחד בניגוד לשאר החללים בבית, לכן בעת הבחירה של כיסאות אלו יש לקחת בחשבון גם את ידיות האחיזה. זאת מכיוון שלא פעם ידיות האחיזה עלולות להיתקע בין מיכל ההדחה, צינורות שונים או קיר ולכן חשוב לוודא כי קיים מרחק סביר בין כיסא השירותים לבין מיקום האסלה. פרמטר נוסף שחשוב לזכור הוא שכיסאות שירותים לנכים אמורים לשמש בעלי מוגבלויות גם בזמן המקלחת, לכן בחירה של כיסא בעל יציבות ונוחות מרבית יאפשרו למשתמשים בהם חוויה נוחה ובטוחה שתמנע גם פציעות שונות או מעידה בעת השימוש. 

 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.