תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כיסא גלגלים-הכלי המתאים לשמירה על עצמאות

מוגבלויות פיזיות מביאות עימן לא מעט שינויים איתן צריכים להתמודד הסובלים מהם, החל מעזרה בפעולות יומיומיות כמו מקלחת או להתלבש בצורה עצמאית ועד ליכולת ניוד בחלל הציבורי או בבית. על כן אחד הפתרונות המבקשים להעניק עצמאות מרבית עבור אלו הסובלים מנחות בפלג גוף תחתון יהיה כיסא גלגלים, כאשר כיום בחירה באביזר שכזה מלווה במפרטים וכיסאות מסוגים שונים ולא רק. שכן בשנים האחרונות הצטרפו לא מעט אביזרים אל כיסאות הגלגלים, כאלו המבקשים לשמור על בטיחותם של המשתמשים בכיסאות או כאלו אשר יעניקו התאמה מרבית עבור המשתמשים בהם. 

 

סוגים של כיסאות גלגלים

ובדומה ללא מעט מוצרים אשר נהנים מהתפתחות טכנולוגית, גם כיסאות הגלגלים מצליחים להשתפר ולהשתכלל בשנים האחרונות ואף מתחלקים לסוגים שונים של כיסאות גלגלים. לכן הדגם הראשון ואולי הפופולרי ביותר הוא כיסא גלגלים להעברה, המצויד במשענת עשויה מסקאי חזק וגמיש וידיות נוחות אשר יוכלו להבטיח העברה בטוחה. הבדל ניכר שבין כיסא גלגלים סטנדרטי לבין כיסא גלגלים להעברה, יהיו ידיות אחיזה נמוכות יותר ובגלגלים אחוריים להם יתווספו חישוקים מיועדים להנעה ולעצירה. 

כיסאות גלגלים נוספים נעים בין כיסאות גלגלים עבור מטרות ספורט, הנחשבים לנמוכים במיוחד ומאפשרים הנעה קלילה ומהירה דרך הגלגלים וגם כיסאות לילדים. כיסאות גלגלים לילדים מתאפיינים בעיקר בגודל ונחשבים למעט יותר קטנים משאר כיסאות הגלגלים, כאשר גלגלי הכיסאות הללו יאפשרו גם הנעה של הילד בעצמו או בעזרת מבוגר. 

 

עזרים תומכים לכיסאות גלגלים

מרבית כיסאות הגלגלים מורכבים ממושבים דמוי עור, הנחשבים לחזקים וגמישים בו זמנית אך בחלוף השנים מושבים אלו עוברים שחיקה ואף יוצרים צורת ”בקע” פנימית. אחד העזרים שיאפשרו פתרון מעולה או מקדים לכך תהיה ”כרית משולש” אשר תוכל לסגור את הבקע עד כמה שניתן, ובכך לאפשר המשך שימוש נעים ונוח למשתמשים.

בנוסף לכך קיימים עזרים נוספים, אחד מהם הוא מגן שוק רחב אשר יוכל להגן על שוקי המשתמשים מפני מכות מגוף הכיסא. או אם העושים שימוש בכיסאות מעדיפים לאכול את ארוחת הצהריים לצד הכיסא שברשותם, יוכלו לעשות זאת בעזרת כיסוי מרופד לשולחנית המתוקן בצורה קלה עם רצועות וקל לניקוי. 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.