תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כיסא לאמבטיה הוא מוצר מתבקש עבור מי שזקוקים לו

כסא העברה בעל ריפוד ומותאם לאמבטיה

לא פעם מוגבלויות פיזיות ידרשו מנעד רחב של מוצרי עזר שונים, לעיתים אלו יהיו הליכונים שישמשו מטופלים הסובלים מבעיות גב חמורות ועד לקלנועית שיכולה לשמש גם את בני הגיל השלישי אך גם בעלי מוגבלויות אחרים. כך או כך מבין שלל העזרים שמרבית בעלי המוגבלויות יעשו בהם שימוש, קיים לו גם כיסא לאמבטיה אשר יכול להיות שימושי ויבטיח מינימום סיכונים בעת המקלחת. עם זאת קיימים סוגים שונים של אביזרים אלו, אשר יוכלו להעניק לא רק אפשרויות נשיאה שונות של המטופל, אלא לבצע התאמה בין סוג הריפוד ועד לכוון המשענת או צבע המוצר.

ההיגיון שמאחורי כיסאות לאמבטיה

כאשר מדובר במוצרי עזר עבור בני הגיל השלישי או בעבור אנשים בעלי מוגבלויות, חשוב לזכור כי כיסא לאמבטיה דורש התאמה אל קשת מצבים אשר יכולים לקרות למטופל. כך למשל אנשים בני הגיל השלישי יתקשו לעמוד זמן ממושך תחת זרם המים, בכך הם חושפים עצמם לכדי מקרים של החלקה ופגיעות קטלניות אשר עלולות להשבית או להחמיר את מצבם הרפואי. ובמקרים כאלו קיימים סיכונים נוספים, החל מהחמרת הנפילה וללא עזרה חיצונית ועד לגוף המתקשה להתאושש ממכות קריטיות כמו אלו. לכן כיסא לאמבטיה מאפשר מניעה של מקרים שכאלו, יחד עם זאת הוא מאפשר גם לבעלי מוגבלויות להתקלח בצורה נאותה עם עצמאות והנעה עצמית בתוך המקלחת או האמבטיה. 

סוגים של כיסא לאמבטיה

כיום ישנם סוגים שונים של כיסא לאמבטיה, כאשר ישנם כיסאות מסתובבים ומותאמים לשימוש באמבטיה, אשר עשויים משלדת נירסוטה ויכולת העמסה של עד 100 ק”ג. ישנם כיסאות עם גלגלים שיוכלו להתכוונן בצורה מדויקת לכל מטופל, עם אפשרויות פירוק והסופה של כריות נוחות וכמובן שימוש גם עבור המקלחת וגם עבור השירותים. כמו כן בחירה שכזו צריכה להתבצע דרך מספר פרמטרים, החל מזוויות הגוף וממדי הגוף של המשתמש, להתאים אותם אל סוג הכיסא והיכולת להתנהל בצורה עצמאית בתוך המקלחת. ומצד שני יש להתחשב גם באיכות הדגם, ביכולת הנשיאה של הכיסא וחומרי גלם ממנו עשוי הכיסא.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.