תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כיצד בוחרים מיטה סיעודית?

בשני העשורים האחרונים תוחלת החיים בעולם המערבי רק הולכת וגדלה, החל מהטיפולים הטכנולוגיים המתקדמים ועד אל כלי העזר אשר מסייעים לבני הגיל השלישי לחיות בכבוד ואף להפוך לחלק משמעותי מכלל החברה. אך על מנת לשמור על חייהם של בני הגיל השלישי ולרבות חולים סיעודיים, ניתן כיום לרכוש מיטה סיעודית בצורה פרטנית ולהבטיח גם להורים שלנו או לנו שינה ערבה ובטוחה. עם זאת בשוק המיטות הסיעודיות קיימים מגוון של דגמים, כאשר לצד זאת מחירן של המיטות הוא איננו זול במיוחד. על כן בכדי לבצע את הבחירה הנכונה, אספנו מספר טיפים שיוכלו לעזור בבחירה של מיטה סיעודית. 

פרמטריים עיקריים לבחירת מיטה סיעודית

כאשר מדובר בבחירה של מיטות סיעודיות, חשוב לדעת כי מבין שלל הפרמטרים שניתן להשתמש בהם בעת הבחירה, פרמטר הנוחות הינו הפרמטר הקריטי ביותר. שכן חולים סיעודיים זקוקים לנוחות מירבית, בין אם מדובר בשליטה על כיוונן המיטה באמצעות שלט ועד הנמכה של המיטה או התאמה של מנגנונים שונים כמו הרבה או הורדה מהמיטה. 

פרמטר נוסף הוא כמובן אמצעי הבטיחות שקיימים במיטה סיעודית, החל מבחירת מעקים מתאימים לחולה ולדרך בה הוא ישן ועד אל גלגלים אשר יוכלו להזיז בקלות את המיטה ממקום אל מקום ובעלי יכולת עצירה מוחלטת. ופרמטר לא פחות חשוב מכל מה שהזכרנו עד כה והוא בחירת המזרן, שכן מזרנים עבור מיטות סיעודיות נדרשים בחלק מהמקרים גם לעזור במניעת פצעי לחץ. לכן בחירה של מזרן המתאים למידות המשתמש ובעל מבנה נכון לפיזור משקל הגוף, יהיה לא פחות קריטי מאמצעי בטיחות. 

התקנה ומוצרים נלווים

כמו כן מיטה סיעודית דורשות לא פעם עזרים נלווים נוספים בכדי להשלים שינה ערבה למשתמש במיטה, בין אם מדובר ידית אחיזה שתוכל לעזור בעת מעבר לכיסא גלגלים ועד אל אחות אילמת בה ניתן יהיה לאחסן את החפצים הקריטיים. לצד המוצרים הנלווים חשוב לוודא כי המיטה שבחרנו מגיעה יחד עם שירותי התקנה ותעודת אחראיות, בכדי להנות גם מהתקנה מעולה וגם מאחריות למוצר ולשירותי ההתקנה שלו.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.