תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כיצד לבחור מיטה סיעודית משרד הבריאות

מיטות סיעודיות התפתחו מעבר לדגמים קונבנציונליים, כשהן מציעות מגוון אפשרויות אשר נועדו לתת מענה לצרכים משתנים של מטופלים. מיטות מתכווננות בסיסיות מאפשרות התאמת גובה וראש, משפרות את נוחות המטופל ומקלות על הטיפול. מיטות חצי חשמליות משלבות התאמה ידנית עם תנועת ראש ורגל מונעת. מיטות חשמליות לחלוטין מספקות מיקום מחדש ללא מאמץ בלחיצת כפתור, ומקלות משמעותית על צורכי היומיום של המטפלים.

התכונות של מיטות סיעודיות

הנוף של מיטות סיעודיות נחשב לעשיר באפשרויות ותכונות אשר מתמזגות עם מגבלות המשתמשים ובסוגי השימוש השונים. כך למשל מרבית מיטות הסיעודיות מציעות משענת גב והגבהת רגליים מתכווננת. בשל כך המטופלים יכולים לשבת בנוחות או לשכב לפי הצורך והמגבלה, דבר חיוני לפעילויות כמו אכילה, קריאה וצפייה בטלוויזיה. בנוסף, הרמת הרגליים יכולה לעזור לשפר את זרימת הדם, להקל על נפיחות ולשפר את נוחות המטופל.

בנוסף לכך מיטות סיעודיות מגיעות עם מסילות צד משולבות המשפרות את בטיחות המטופל על ידי מניעת נפילות מקריות במהלך השינה או בעת שינוי תנוחות. ניתן להנמיך או להעלות אותם לפי הצורך, מה שמקל על המטופלים להיכנס ולצאת מהמיטה בקלות. ותכונה נוספת ורלוונטית עבור לא מעט מטופלים תהיה מגוון אפשרויות לשילוב מזרנים, כך ניתן יהיה לתת מענה לנוחות ולצרכים הרפואיים של המטופלים. תכונה זו מאפשרת לכלול מזרנים להורדת לחץ למטופלים בסיכון לפצעי לחץ ומזרונים טיפוליים לסובלים מבעיות שרירים, שלד ועוד.

תחזוקה נכונה של מיטה סיעודית משרד הבריאות

כשמדובר על מכשיר כמו מיטה סיעודית משרד הבריאות, חשוב יהיה לשמור על רמת תחזוקה גבוהה.
בשל כך יש להתייחס למספר מרכיבים כשהראשון מבניהם הוא שמירה על חלקים מכניים, החל מצירים ומגנוני נעילה, הדרושים שימון תקופתי אשר יימנע חלודה בחלקים אלו ויאפשר פעולה חלקה. 

ובשל כל אלו חשוב גם לקבוע לוחות זמנים לבדיקה ותחזוקה של המיטה, החל מתחזוקה שוטפת ושבועית כמו החלפת סדינים, מזרן ומצעים שיתרמו לרמת היגיינה גבוהה. ועד לתחזוקה רבעונית או חודשית, אשר תכלול בדיקה של ברגים רופפים, שימון חלקים ותכונות חירום הנחשבים לקריטיים עבור המטופלים. שמירה על כל אלו יאפשר שימוש בטוח, מהנה ונקי עבור המטופלים. 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.