תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כיצד ניתן להבטיח מינימום פצעי לחץ במיטה סיעודית?

אנשים רבים ששוכבים לאורך זמן רב במיטה סובלים מפצעי לחץ. הפצעים האלו מאפיינים בעיקר אנשים מבוגרים, אנשים חולים ואנשים שנוטים לשהות במיטה בעקבות כאבים שלא מאפשרים להם לצאת ממנה ולבצע פעולות כמו הליכה, ריצה או אפילו קניות בסופר. היות ופצעי לחץ מייצרים מגוון זיהומים ודלקות, מומלץ מאוד להימנע מהם ולוודא שהם אינם מופיעים. היום נספר לכם כיצד ניתן להבטיח מינימום פצעי לחץ במיטה סיעודית, כך שתוכלו להעניק את הטיפול המתאים לאנשים הקרובים לכם שאותם אתם אוהבים.

מיטה סיעודית – מיטה אידיאלית למניעת פצעי לחץ

אז בראש ובראשונה נציין שמיטה סיעודית היא מראש מיטה שטובה יותר ממיטות רגילות למניעת פצעי לחץ. מדובר על מיטה אורתופדית שהמזרון שלה אוורירי ורך, מה שמאפשר התמקמות נינוחה ביותר של הגוף על גביה. מה שכן, עם כל היתרונות של מיטה סיעודית, בכל אופן שכיבה ממושכת עליה עלולה להוביל לתוצאות הללו של התמודדות עם פצעי לחץ. אז מה בכל אופן כדאי לעשות?

שינוי תנוחות על מיטה סיעודית

מיטה סיעודית היא אמנם מצע נהדר לחולים, אך עדיין מומלץ לאוורר את הגוף שלהם מהמגע איתה מדי פעם. לאורך היום מומלץ להפוך את האדם השוכב על מיטה סיעודית כמה וכמה פעמים, מהבטן אל הגב ומצד ימין לצד שמאל. באופן הזה זרימת הדם תשתחרר בצורה המיטבית ואינה תתמקם במקום מסוים בגוף – דבר שגורם לפצעי הלחץ לצוץ בהמשך.

דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא שמירה על ההיגיינה. על מנת להימנע מפצעי לחץ מומלץ מאוד להשתמש במגוון תכשירים לטיפוח הגוף, כמו קרמים להעשרת העור, מקלחות עם סבונים יעודיים וכמובן החלפה של הסדינים, הציפית והציפה. כמו כן, מומלץ לעסות את האיזורים שנמצאים לאורך זמן רב על המיטה, כמו הגב התחתון והעליון, הרגליים, הכתפיים וכו’.

רכישת מיטה סיעודית מקצועית תועיל לעניין

על מנת להבטיח שפצעי לחץ אינם יהיו מנת חלקם של האנשים שבהם אתם מטפלים, מומלץ לרכוש מיטה סיעודית במקום מקצועי ואיכותי. אנחנו בפולקו נשמח לפגוש אתכם ולהציע לכם את הדגם המתאים בדיוק לאנשים הקרובים לכם.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.