תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כיצד ניתן למנוע החלקה באמצעות כיסא לאמבטיה?

כמה פשוט זה להתקלח, נכון? לפשוט את הבגדים, לרחוץ את הגוף עם מים וסבון, לנקות מעליכם את היום שעבר עליכם ופשוט להתרענן כמו שמגיע לכם. ובכן, אולי במצבכם הנוכחי המקלחת היא דבר שפשוט לכם לעשות, אבל משתנים כמו גיל, מחלות, נכות או משתנים אחרים יכולים להשפיע עליה באופן ישיר, ולהפוך אותה לפעולה הרבה יותר מורכבת ממה שנדמה לכם. הרבה אנשים מתמודדים עם קושי גדול לעשות מקלחת משום שהם חוששים להחליק בה, אולם היום אנחנו רוצים להכיר לכם את הכלי שעומד למנוע מהסיטואציה הזו לקרות – כיסא לאמבטיה. אז איך ניתן למנוע החלקה באמצעות כיסא לאמבטיה? בואו לראות בעצמכם.

כיסא לאמבטיה – לעשות מקלחת בישיבה

אז הדבר הראשון שמשפיע על מניעת ההחלקה באמצעות כיסא לאמבטיה הוא עצם העובדה שהמקלחת נעשית בישיבה. הנטרול של פעולת העמידה וההפיכה שלה לפעולת ישיבה הופכת את המקלחת להרבה יותר פשוטה, והסיכון להחלקה מצטמצם משמעותית.

מעבר לזה, כיסא לאמבטיה הוא כלי שמראש נבנה מחלקים וחומרים שמונעים החלקה, ואינם מושפעים מזרימת מים או מהחלקלקות של הסבון, השמפו או המרכך. באופן הזה, התמהיל בין כל היתרונות של כיסא לאמבטיה הופכים את המקלחת להרבה יותר פשוטה.

האם כיסא לאמבטיה עלול להתקלקל?

החומרים שמהם כיסא לאמבטיה עשוי הם חומרים שנועדו להיפגש עם מים, סבון ומגוון חומרים אחרים. בהתאם, הכיסא שומר על עצמו מפני התפתחות של חלודה או קורוזיה, ועמיד לטווח הארוך. מה שכן, חשוב כמובן לקנות כיסא לאמבטיה אצל יבואן או משווק רשמי, מקצועי ואיכותי, על מנת למנוע מהסיטואציה הזו להתרחש.

בכל מקרה, לאורך שימוש ארוך טווח בכיסא לאמבטיה מומלץ כמובן לשמור את האצבע על הדופק ולוודא שהוא אינו מאבד מצורתו ומהיכולת שלו להגן עליכם בזמן המקלחת, ובמידת הצורך להחליף אותו בכיסא חדש יותר.

פולקו – רכישת כיסא לאמבטיה כמו שצריך

אנחנו בפולקו מייבאים ומשווקים מגוון גדול של דגמי כיסא לאמבטיה, כך שכל אחד ואחת מכם תוכלו לרכוש בדיוק את הדגם המתאים להם. צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בבחירה!

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.