תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כך תבצעו נכון רכישה של כסא גלגלים

כסא העברה קל משקל עם מעצור יד למלווה STAN 11 קילוגרם

ישנן מספר מגבלות הקיימות לבני אדם, כאלו המובילות לשינויים נרחבים בחיי היומיום גם של הסובל מהם וגם של בני משפחתו והקרובים אליו. וכאשר מדובר במגבלה פיזית כמו נכות ברגליים, אחד מהכלים החשובים ביכולת חזרה אל השגרה יהיה ללא ספק כיסא הגלגלים. הכיסא שמלווה עימו בלא מעט קונוטציות, סטיגמות ובעיקר את המגבלה החדשה הוא ממש לא פשוט לבחירה, שכן בחירה שכזו מלווה לא רק אל המצב הפיזי בביתו של המטופל אלא גם של סביבת המחייה.

כל מה שעלול להשפיע

כמו שציינו מעל הבחירה בכיסא גלגלים מורכבת מלא מעט רבדים שונים, כאשר בראש ובראשונה עומד לו מצב הרפואי של המטופל. לעיתים האבחנה עצמה יכולה להביא עימה רק את המגבלה הפיזית, לעיתים היא תכלול טיפולים פיזיותרפים ולעיתים היא תכלול בשורות אחרות כמו עיוותים, כאבים ועוד תופעות כואבות יותר או כואבות פחות.

כמו כן מצבים אלו ישפיעו על סוג כיסא גלגלים הנדרש, בין אם כיסא שכזה יהיה ידני או חשמלי פרמטר זה יהיה משמעותי במיוחד. דבר נוסף אשר עלול להשפיע וכבר ציינו מעל היא הסביבה של כל מטופל, בין אם הבית עצמו כבר מותאם אל כניסה של כיסא גלגלים ועד לסביבה החיצונית של הבית. 

פרמטרים נוספים וסוגי כיסאות

פרמטרים נוספים כמו נראות ואורח חיים, יהווה גם כן משקל בבחירה שכן בין אם מדובר במטופל בעל מגבלה מורכבת וקשה ייתכן ויזדקק כיסא גלגלים חשמלי אשר יאפשר תנועה רחבה יותר ללא כל מאמץ. מאידך אם מדובר במטופל אשר מבצע ספורט יומיומי לצד כיסא הגלגלים, ככל הנראה כי יזדקק לכיסא גלגלים מותאם לפעילות יומיומית ולפעילויות הספורטיביות בהן הוא לוקח חלק.  

אפשר לומר בצורה די גסה כי כיסאות הגלגלים מתחלקים לשני סוגים, הראשון ידני והשני חשמלי. אך כיסאות ידניים יוכלו להעניק יכולת עצמאית עבור המטופל, בין אם בפעילות ספורטיבית כמו שציינו ועד כיסאות קלים במיוחד המאפשרים אקטיביות מלאה. מצד שני כשמדובר בכיסאות גלגלים חשמליים, מדובר במגוון רחב של פיצ’רים ותוספות החל משענת גב ועוד מגוון מנגנונים חשמליים אחרים. וגם בבחירה של כיסא גלגלים שכזה, תתאפשר יכולת עצמאות גבוהה יותר בין אם בבית ובין אם בנהיגה ועוד.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.