תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כך תשתמשו בהליכון מתקפל במעבר ממקום למקום

בתור אנשים, אחת הפעולות היום יומיות והפשוטות לכם היא לעבור ממקום למקום. בין אם זה לעבור מהבית לעבודה, בין אם מהעבודה לחדר הכושר ובין אם בין מקומות אחרים – בסופו של דבר המעברים האלו תלויים בהליכה שלכם, וכל עוד אתם מסוגלים ללכת – מצבכם מעולה! אבל מה קורה ברגע שהגיל גדל והמגבלות צצות לפתע משום מקום? ובכן, ברגעים כאלו מומלץ להצטייד בהליכון מתקפל כדי לאפשר לעצמכם לנוע ממקום למקום בקלות, אז בואו נבין איך בדיוק זה עובד.

הליכון מתקפל – שימוש אולטימטיבי ויום יומי

אם ההליכה שלכם כבר פגומה מעט, בין אם מנסיבות של גיל, מחלה או נכות כלשהי – אתם חייבים שיהיה לצידכם אביזר שיוכל לסייע לכם להתנייד ממקום למקום. הליכון מתקפל הוא האביזר האידיאלי ביותר לעניין הזה, משום שהוא יכול לספק לכם מעטפת תמיכה אדירה לכל רגע נתון ביום.

בהליכון מתקפל משתמשים היום מאות אלפי אנשים מבוגרים מסביב לעולם, משום שהם מוצאים בו אביזר תמך שמאפשר להם ללכת בצורה פשוטה וקלה, מבלי להתעייף יותר מדי. יתרון גדול של הליכון מתקפל הוא עצם היותו יציב וחזק כל כך, מה שמאפשר להם להישען עליו ולהיתמך בו גם בזמן ההליכה וגם בזמן המנוחה.

אחסון הליכון מתקפל בזמן שהוא אינו נמצא בשימוש

הליכון מתקפל ידוע בשל האפשרות שלו להקטין את הגודל שלו ולהיות מאוחסן בפינת החדר מבלי להפריע לאיש. מנגנון הקיפול שלו הוא פשוט מאוד, ובדרך כלל מתאפשר בלחיצת כפתור קלה, דבר שמסייע לכם להניח אותו בכל מקום שתראו לנכון, וכמובן גם להניח אותו בתוך הרכב כשאתם נוסעים ממקום למקום. ההליכון מראש מגיע בגודל אידיאלי שמאפשר אחסון שלו במגוון מקומות, וכשהוא מתקפל הוא יכול להיכנס למקומות אפילו קטנים יותר, כמו בוידעם, תא האחסון ברכב ועוד.

הליכון מתקפל בפולקו

אנחנו בחברת פולקו מציעים לכם מגוון אדיר של דגמי הליכון מתקפל, כך שתוכלו למצוא בדיוק את ההליכון המתאים לכם. בין אם אתם רוכשים אותו לעצמכם או לקרובים שלכם, דעו שאצלנו תקבלו את התמורה הטובה ביותר למחיר שתשקיעו. נתראה!

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.