תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כל הסיבות להתקין ידיות אחיזה בחדר המקלחת

בחירה נכונה של ידיות אחיזה למקלחת

מספר מחלות, מצבים רפואיים או אירועים יכולים לחייב שימוש בידיות אחיזה במקלחת. מצבים אלו עשויים לכלול אך אינם מוגבלים לדלקת פרקים, חולשת שרירים, בעיות שיווי משקל, התאוששות לאחר ניתוח, הפרעות נוירולוגיות ומגבלות ניידות עקב הזדקנות.

 

ניוון שרירים או הפרעות נוירולוגיות כמו טרשת נפוצה, עלולים להוביל לחולשת שרירים. חולשה בגפיים התחתונות או בפלג הגוף העליון עלולה להשפיע על היציבות ולהגביר את הסיכון לנפילות במקלחת. ידיות אחיזה מספקות את התמיכה הדרושה לשמירה על איזון ויציבות בזמן הרחצה.

 

כמו כן גם מצבים כמו ורטיגו, הפרעות באוזן הפנימית או חוסר יציבות יציבה יכולים להשפיע על שיווי משקל וקואורדינציה. אנשים עם הפרעות שיווי משקל עלולים להיות רגישים יותר להחלקות ונפילות במקלחת עקב נוכחותם של משטחים רטובים וחלקלקים. ידיות אחיזה למקלחת מציעות אחיזה אמינה כדי למנוע תאונות ולשפר את היציבות במהלך הרחצה.

לשלב ידיות אחיזה בחדר המקלחת

ידיות אחיזה למקלחת יכולות להשתלב בצורה חלקה בעיצוב הכולל של חדר האמבטיה מבלי לפגוע באסתטיקה. ידיות אלו מגיעות בסגנונות, גימורים וחומרים שונים אשר יוכלו להתאים למגוון רחב של עיצובים פנימיים. החל מעיצובים אלגנטיים ומודרניים ועד לסגנונות מסורתיים או דקורטיביות יותר. ולצד שיקול העיצוב מומלץ גם לשקול מיקום חיוני, אשר יבטיח כ הידיות ממוקמות באזור אסטרטגי ויוכלו לספק תמיכה אופטימלית וקלות שימוש.

שיקולים הנדסיים לבחירה נבונה של  ידיות אחיזה

בחירה נכונה של ידיות אחיזה למקלחת דורשת שיקולים הנדסיים זהירים. גורמים כמו יכולת נשיאת משקל, מרקם אחיזה ועמידות הינם קריטיים. לכן מומלץ לוודא כי ידיות יכולות לתמוך במשקל ובכוח המופעלים במהלך השימוש. כל שכן חשוב לוודא כי המרקם מספק אחיזה בטוחה גם כאשר הוא רטוב, ומאפשר מזעור הסיכון להחלקה.

בנוסף, חשוב לבחור בחומרים איכותיים ועמידים בפני נזקי מים וקורוזיה.
מכיוון שידיות אחיזה חשופות למים ולחות באופן קבוע, הן חייבות להיות עמידות בפני קורוזיה. בשל כך מומלץ לבצע בחירה של ידיות אשר עשויות מחומרים כגון נירוסטה, אלומיניום, או פלסטיק איכותי הנחשבים לבעלי עמידות גבוהה בפני חלודה והידרדרות לאורך זמן. בחירה כזו תבטיח את אורך החיים של הידיות, שמירה על הפונקציונליות והמראה שלהן.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.