תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כל מה שצריך לדעת על כיסאות גלגלים

כסא העברה קל משקל עם מעצור יד למלווה STAN 11 קילוגרם

לא מעט אביזרים מאפשרים לנו להנות מהחיים בצורה הרבה יותר נעימה, בין אם מדובר בביגוד מחמם ועד אל טיפולי שיניים שיחזירו את טעם האוכל אל החך. אך בין שלל אביזרים הללו קיימים גם אביזרים הנחשבים לא רק נחוצים או עוזרים אלא אפילו הכרחיים, בדיוק כמו כיסאות גלגלים. כיסאות אלו יכולים להיות שימושיים גם עבור בני הגיל השלישי הסובלים מתשישות נפש, גם עבור בעלי מוגבלויות שונות בחלק גוף עליון או תחתון וחלקם אפילו יכולים להיות ילדים. לכן בעת בחירה של אביזרים כל כך הכרחיים חשוב להכיר באילו סוגים של כיסאות גלגלים נתקל, כיצד יש להתאים את הכיסא למשתמש ועוד. 

אילו כיסאות גלגלים קיימים?

בשנים האחרונות הטכנולוגיה והרפואה מצליחים להשתלב בצורה מעולה ולהוליד מנעד עצום של פיתוחים מצילי חיים, על כן גם כיסאות הגלגלים הצליחו לעבור התאמה לא קטנה ולהתקלח למספר קטגוריות. על כן הקטגוריה הראשונה יהיו אלו כיסאות העברה, הנחשבים לכיסאות די פשוטים, עם בלם יד, יכולת הנעה עצמית וכמובן קיפול מהיר ונוח. דגם שלא כל כך שונה מכיסאות המעבר, יהיו אלו כיסאות מוסדיים המותאמים דרך מספר גדול של פרמטרים למשתמש. בין אם מדובר בחולה הזקוק למשענת גבוהה יותר לגב ומרופדת, ועד אל כיסאות גיריאטריים שיעניקו נוחות מקסימלית ומרופדת גם לידיים וגם לשאר חלקי הגוף. 

להתאים את הכיסא

כמו כן כאשר מדובר בבחירה בין שלל הכיסאות הללו, חשוב בראש ובראשונה לבצע התאמה אשר תהיה תואמת למטופל. החל מאופי העזרה אותה הוא צריך, בין אם בליווי לכל מקום או בעזרה בעת מעברים ממקום למקום ובין אם מדובר במשתמש בעל יכולות עצמאיות נמוכות יחסית. כמו כן בחירה של כיסאות גלגלים ממונעים בצורה ידנית או חשמלית, יצטרכו גם כן להישען על יכולת המשתמש להניע אותו בצורה ידנית או שמא יזדקק לעזרה ולא של מלווה או מטפלת. אל התאמות אלו יש לקחת בחשבון גם את התקציב שנבקש להשקיע, את זמן השימוש בכיסא וכמובן לבצע התאמות נגישות לשאר חלקי הבית והרכב. 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.