תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כל מה שרציתם לדעת על רמפה מתקפלת

לרמפות מתקפלות יש יתרון מובהק על פני מקבילותיהן הלא מתקפלות וזאת בעיקר בשל הנוחות המדהימה בעת השימוש בהן. היכולת הטבועה לקפל את הרמפות הופכת את הרמפות הללו שותפות ליכולת הניוד, מה שמאפשר אחסון והובלה קלים במיוחד. עבור חולים סיעודיים ומטפלים כאחד, אפשרות הקיפול מתורגמת לחוויה נוחה יותר. בין אם מדובר בטיול מאולתר, שינוי מיקום או רק התאמת מרחב המחיה שלכם, רמפות מתקפלות מבטיחות שהנגישות לעולם לא תיפגע. 

ואם נפרוט את היתרונות הללו מעט מעבר, אז נגלה כי רמפות מתקפלות תורמות לשיפור כללי באיכות החיים של חולים סיעודיים או אנשים הסובלים ממוגבלויות. בין אם בצורך להשתתף בפעילויות פנאי, בפתיחת הזדמנויות תעסוקה ועד לנגישות עבור שירותים רפואיים כאלו ואחרים. 

משקל ומרכיבים של  רמפה מתקפלת

רמפות מתקפלות מגיעות מעוצבות ממגוון חומרים, כל אחד מהם נבחר בקפידה כדי ליצור איזון בין עמידות וקלות השימוש. אלומיניום, פיברגלס ומתכות קלות משקל הן אפשרויות פופולריות, כאשר אפשרויות אלו מציעות תמיכה יציבה תוך שמירה על יכולת ניוד קלה עבור משתמשים והמטפלים. חומרים אלה לא רק חזקים מספיק כדי לעמוד בשימוש יומיומי אלא גם תורמים לאופי הנייד של הרמפה.

כמו כן משקלה הממוצע של רמפה מתקפלת, מתוכנן מתוך מחשבה על נוחות המשתמש ומגבלותיו. בשל כך רמפה מתקפלת כוללת מבנה ומשקל קל במיוחד, מה שמבטיח כי חולים סיעודיים יוכלו לתמרן בקלות ולפרוס אותם לפי הצורך. כך אופי הניידות משתרע מעבר לחללים פנימיים, כאשר רמפות מתקפלות רבות מאפשרות התאמה גם לשימוש חיצוני ומאפשרות למשתמשים ליהנות משימוש קל למרחבים ציבוריים, לכלי רכב ועוד.

לבצע התאמה מושלמת

רמפות מתקפלות מגיעות במגוון גדלים כמו שציינו מעל וממגוון חומרים, מה שאמור להבטיח גם התאמה מושלמת לסביבה ולדרישותיהם השונות של המשתמשים. החל מגרסאות קומפקטיות המתאימות למכוניות פרטיות ועד לרמפות ארוכות יותר לגישה לאזורים מוגבהים ומורכבים. רמפות אלו נותנות מענה לצרכים רחבים במיוחד. כך למשל במקרים רבים, ניתן יהיה לאחסן רמפות מתקפלות בצורה קלה בתא המטען של המכונית, מה שהופך את התחבורה לפשוטה. האופי הרב-תכליתי של הרמפות המתקפלות מבטל כמעט לחלוטין את העיסוק בלוגיסטיקה והתאמה.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.