תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כסא למקלחת עבור סיוע במצבים פיזיים הדורשים זאת

שרפרף רחצה טלסקופי אלומיניום

עבור כל מטופל סיעודי הוא שיקומי, או כל הנדרש לתקופה מסוימת בסיוע מבחוץ, אחת הפעולות היום יומיות הקשות יותר לביצוע היא רחיצה במקלחת. רחיצה במקלחת דורשת מהמטופל ביצוע של מספר פעולות הדורשות הימנו ריכוז וסיוע, על מנת שלא להחליק, לבצע את פעולת הרחצה, וכמובן להיכנס ל, ולצאת מ, חדר האמבטיה- בשלום. על מנת לבצע פעולה יומיומית זו, ישנה אפשרות נהדרת לשימוש בכסא למקלחת, אשר משמש כעזר לסיוע עבור כל הנצרך בכך, ובכך לאפשר לו חוויית מקלחת מהנה, פשוטה ונוחה יותר. מדובר בפתרון פשוט יותר מצד אחד, ומצד שני איכותי ויעיל ביותר, ועל כך נאמר- היופי שבפשטות.


מגוון רחב של עזרים וכן כסא למקלחת


עבור כל המסתייע או אשר דרושה לו עזרה חיצונית, השימוש בעזרים חיצוניים מאפשר החזרה מלאה של העצמאות לחייו, ביצוע פעולות יום יומיות בצורה פשוטה ונינוחה ואיכות חיים נעימה ומטיבה. כל זאת אפשרי בקלות וביעילות באמצעות רכישה של מספר עזרים, בלבד. כך למשל, רכישה של כסא למקלחת, אשר ניתן לרכוש במספר רב של דגמים, כל אחד לפי צרכיו. כך למשל ישנם כסאות מקלחת מסוג כסאות העברה- בעלי נוחות ועמידות, כסאות רחצה ללא גלגלים, מושבי רחצה מתקפלים המקובעים לקיר, כסאות לרחצה ושירותים משוכללים בעלי מנגנוני הטייה וכוונון לסיעודיים, וכן אף כסאות רחצה ושירותים עם גלגלים גדולים, אשר מיועדים להנעה עצמית ללא כל סיוע של מטפל. כמו כן, מבחינת סוגים ישנה גם כן קשת רחבה גם כאן: שרפרפים, כסאות מרופדים או שאינם מרופדות, בעלי משענת או ללא משענת, בעלי חור או בלעדיו. כמובן- בהתאמה לצורך המטופל. 


חשוב לציין, שמעבר לנוחות מירבית וחוויה יום יומית נעימה יותר בעבור המשתמש, השימוש בכסא למקלחת הופך את חייהם של המשתמשים בו לבטוחים יותר, דבר החשוב לא פחות. כאשר אדם מצוי במצב בו הוא זקוק לסיוע מבחוץ, הסיוע נדרש הן מחמת הצורך בעצמאות והן מחמת ביטחון ושמירה על בריאותו של המשתמש, לבל יחליק באמצע השימוש. אי לכך, רכישה של כסא למקלחת מאפשרת למשתמש להתקלח בבטחה, ללא שימוש בסיוע מבחוץ, בפרטיות מלאה ובביטחון.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.