תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

כסא שירותים- למה הוא נחוץ וכיצד לבחור אותו 

Interior of bathroom for the disabled or elderly people. Handrail for disabled and elderly people in the bathroom

כסא שירותים לנכים הוא מכשיר המסייע לאנשים עם מוגבלות או פציעות להשתמש בשירותים. כסא שירותים לנכים הוא כיסא שאליו מוצמדת אסלה הניתן להרמה ולהורדה. משתמשים בו אנשים שמתקשים לעלות ולרדת מהשירותים הרגילים. כסא שירותים לנכים חשוב כי הוא עוזר לאנשים שמתקשים בניידות. המושב שימושי גם לאנשים עם מוגבלויות המקשות על השימוש בשירותים רגילים.

 

כסא שירותים לנכים הוא מושב המיועד במיוחד לשימוש אנשים עם מוגבלויות. לאנשים עם מוגבלויות יש צרכים שונים ולעיתים דורשים מתקני רחצה מיוחדים. כסא שירותים לנכים הוא כיסא שניתן להציב מעל קערת שירותים סטנדרטית. מושבים אלו נמצאים לרוב בשירותים ציבוריים, אך ניתן למצוא אותם גם בבתים פרטיים.

ישנם סוגים רבים ושונים של שירותים לנכים, כולל כאלה המובנים ברצפה או בקיר, כאלה עם שידות החתלה, או כאלה שיש להם פינות ישיבה עם מעקות כדי להקל על העלייה והירידה מהן.

 

מה כדאי לשקול לפני רכישת כסא שירותים

בחירת כסא שירותים לנכים היא לא רק מחיר. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני רכישת כסא שירותים. מאמר זה יעזור לכם לקבל החלטה מושכלת איזה סוג של כסא שירותים כדאי לכם לקנות, מה כדאי לקחת בחשבון לפני רכישת כסא שירותים, וכיצד לדעת אם כסא שירותים הנוכחי שלכם הוא בגודל הנכון.

 

רכישת כסא שירותים לנכים אינה פשוטה כפי שהיא עשויה להיראות. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני ביצוע רכישה:

  • תַקצִיב:

המחיר של כסא שירותים יכול לנוע בין כ- 300- 6,000 ש”ח. כסא שירותים באיכות טובה יעלה בסביבות 900-1500 ש”ח בממוצע. אם יש לך תקציב נמוך מזה, אז אתה יכול לשקול לקנות דגמים זולים יותר שיחזיקו מעמד לפחות 1-2 שנים וקלים לניקוי ותחזוקה.

  • עֲמִידוּת:

כסא שירותים לנכים צריך להיות יציב ועמיד מספיק כדי לעמוד בלחץ מהישיבה עליו. המשמעות היא שהחומר אמור להיות מסוגל לתפוס כל משקל המוחל עליו מבלי להישבר או לגרום נזק אחר. 

  • ניקיון: 

החומר ממנו עשוי כסא השירותים צריך להתנקות כמו שצריך על מנת לשמור על היגיינה. 

 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.