תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

לבחור נכון הגבהה לאסלה

הגבהה לאסלה קבועה

בגיל השלישי עלולים להופיע מגוון רחב של מגבלות שונות, בין אם בתנועות פיזיות ועד אל מכשולים רבים בזמן ישיבה בבית או בזמן הרחצה. לכן בעבור בני הגיל השלישי וגם עבור חולים סיעודיים, הומצאו לא מעט אביזרי עזר שונים אשר יוכלו להפוך את ההתנהלות היומיומית להרבה יותר פשוטה ונוחה כמו מתקן הגבהה לאסלה. שימוש באביזר שכזה מגיע עם לא מעט מגבלות שונות, בין אם ביכולת לקום בצורה נוחה ועד למקרים סיעודיים שונים. על כן כחלק מהפיכת הבית להרבה יותר נגיש ואפקטיבי עבור המשתמש מומלץ גם לדעת כיצד לבחור בצורה נכונה הגבהה לאסלה. 

עבור מי מיועדת הגבהה לאסלה

כאמור אביזר הגבהה לאסלה איננו מנת חלקם רק של אנשים קשישים או גריאטריים, אלא גם עבור נשים לאחר לידה המתקשות בפעולת ישיבה, גם עבור חולים הסובלים מחולשות שרירים שונות ואפילו ניוון שרירים. כמו גם ישנם גם מחלות אחרות הדורשות הגבהה לאסלה, בין היתר גם חולים סיעודיים הזקוקים למנעד עזרים בבית בו הם גרים וגם הגבהה לאסלה. השימוש בהגבהה לאסלה עלול להיות מורכב עבור כל אדם הזקוק למוצר כזה, שכן אי יכולת להתפנות בצורה עצמאית הינו קושי כואב אפילו ברמה המנטלית. לכן שימוש בהגבהה לאסלה, יאפשר נוחות מקסימלית ויחזיר את תחושת העצמאות גם בעבור אלו הסובלים ממצבים רפואיים מורכבים במיוחד. 

סוגי הגבהה לאסלה

כמו כן כיום ניתן להנות גם ממגוון רחב של דמי הגבהה לאסלה, בין אם מדובר במושבי הגבהה ללא מכסה שמעניק בטיחות אולטימטיבית ועד אל מגביה אסלה חשמליים המשמשים כמיני רובוט ומאפשרים עצמאות מוחלטת עבור המשתמש וללא צורך בעזרה נוספת. כמו כן קיימים גם מגביה אסלה עם אפשרות לנטייה לצד ימין או שמאל, עבור כאלו הסובלים ממגבלות תנועה או בעיות ברכיים אחרות. לצד דגמים אלו נוכל גם למצוא הגבה לאסלה הכוללת ידיות, אשר יעניקו יציבות בעת הקימה או ישיבה של החולה או הקשיש. כמובן שבבחירה של הגבהה לאסלה חשוב להתאים את המוצר לצרכיו של המשתמש, החל מהגובה הרצוי ועד ליכולת נשיאת משקל. 

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.