תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

להפוך את הקושי והמאמץ לשגרה פשוטה עם הגבהה לאסלה

כל איש ואישה בעולם מבקרים בשירותים במשך כמה וכמה פעמים בכל יום. כן, פעולת ההתרוקנות היא פעולה טבעית שלרוב קורית לפחות פעם אחת בבוקר ובמשך פעמים נוספות לאורך היום, והיא הופכת לתדירה יותר עם השנים. אנשים מבוגרים או נכים שמתקשים לבצע פעולות של ישיבה וקימה בקלות, מוצאים את עצמם נמנעים מללכת לשירותים בתדירות הדרושה משום שהם אינם מצליחים להתיישב על האסלה בקלות ובוודאי שלא לקום ממנה בקלות. היום אנחנו רוצים להציג לכם כלי מהפכני שיכול להפוך את הקושי והמאמץ לשגרה פשוטה ומאפשרת – הגבהה לאסלה. אז איך בדיוק זה עובד ולמי זה מתאים? הנה כל התשובות שדרושות לכם רגע לפני הרכישה.

הגבהה לאסלה – עושה את החיים נוחים יותר

אולי בגילאים צעירים הישיבה על האסלה והקימה ממנה נראות כמו משימות פשוטות מאוד לביצוע, אבל ככל שהגיל עולה ככה גם הקושי עולה בהתאם. אנשים מבוגרים רבים מחליפים את הביקור בשירותים במגוון חיתולים למבוגרים רק כדי להימנע מהישיבה על האסלה, או גרוע מכך – מתאפקים מלגשת לשירותים במשך שעות ארוכות ויוצרים לעצמם בעיות חמורות בדרכי השתן – בעיות שעלולות להוות סכנת חיים ממשית בגילאים כאלו.

הגבהה לאסלה עושה לכל הדבר הזה סוף בצורה ברורה ופשוטה. מדובר כאן על כלי שאותו ניתן להתקין בצורה הכי קלה שיש, ולמעשה לייצר שכבה נוספת שעליה ניתן להתיישב בקלות – שכבה שמגביהה את האסלה והופכת אותה להרבה יותר נגישה. באופן הזה אותם אנשים מתיישבים וקמים מהאסלה הרבה יותר בקלות.

למי מתאימה הגבהה לאסלה?

לצד אותם אנשים מבוגרים, חשוב לציין שהגבהה לאסלה מתאימה לעוד אוכלוסיות, כמו אוכלוסיות של אנשים צעירים ונכים, אנשים שמתמודדים עם בעיות ספציפיות שנמצאות בטיפול וייפתרו בעתיד הקרוב ועוד. מה שבטוח הוא שהגבהה לאסלה צריכה להיות איכותית ולהצליח להעניק את הפתרון האידיאלי למשתמשים בה.

אצלנו בחברת פולקו תוכלו למצוא קטגוריה שלמה ועשירה של הגבהה לאסלה, עם מגוון רחב של אפשרויות שיאפשרו לכם לבחור בדיוק את מה שמתאים לכם או לקרובים שלכם. לכל עזרה וייעוץ מוזמנים לפנות אלינו טלפונית בכל עת.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.