תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

למה לבחור בהליכון מתקפל?

עזרים שונים מבקשים להביא עימם פתרונות שלמים עבור אלו הסובלים ממגבלות רפואיות, אחד מהם הוא ללא ספק הליכון מתקפל אשר נועד להחזיר את יכולת הניוד אל אותם אנשים הסובלים ממגבלות פיזיות וגם עבור בני הגיל השלישי. כלי עזר זה נחשב לציוד רפואי אשר חווה בשנים האחרונות התפתחות די מרשימה, החל מגדלים שונים בהם הוא מגיע המאפשרים קיפול ואחסון מהיר וקל ועד לחומרי גלם איכותיים מהם עשויים הליכונים אלו. עם זאת בחירה של הליכון מתקפל דורשת הכרה במספר פרמטרים שונים, אשר יוכלו להפוך את הבחירה לאיכותית ומותאמת במיוחד עבור העושים בהם שימוש. 

 

יתרונותיו של הליכון מתקפל

ניתן לומר כי הרפואה העכשווית מציעה מנעד עצום של פתרונות עבור אנשים בעלי מוגבלויות, וכיום שלא כמו בעבר ניתן לעשות שימוש באביזרים כמו הליכון מתקפל ולהנות מניידות מלאה לאורך כל שעות היממה, בכל אזור ובכל משטח. לכן היתרון הראשון הוא יכולת ניוד ללא כל עזרה, יחד עם יתרון זו הליכון מתקפל מאפשר גם אפשרות קיפול מהירה אשר אינו זקוק לפעילות גופנית מאומצת וניתן לקיפול בקלות גם עבור אלו הסובלים ממגבלות שונות. יתרון נוסף הוא יכולת התאמה גבוה בין גובהו ומשקלו של עושה השימוש בהליכון לבין ההליכון, דבר אשר מבטיח יציבות ברמה גבוה ובאותה הנשימה גם מצמצם את הסיכוי לפציעות או תאונות בשל שימוש בהליכון. 

 

לבחור הליכון מתקפל מתאים

מעט מאוד עזרים מאפשרים התאמה מלאה בין אורך החיים של המשתמשים בהם לבין כלי העזר עצמם אך כאשר מדובר בהליכון מתקפל חשוב לדעת כי ישנם לא מעט סוגי הליכונים מתקפלים אשר יוכלו להעניק התאמה מושלמת בין אורך החיים לבין ההליכון עצמו. בין אם מדובר בהליכון בעל 3 גלגלים, הליכון עם כיסא מותאם למנוחה בעת זמן ההליכה ועד להליכונים עבור קשישים סיעודיים שישאירו אותם בגובה מכובד. לצד התאמה לאורך החיים, שההליכון יוכל להתאים גם לצורכי המטופל החל מכיסא כמו שכבר ציינו ועד לאפשרות לאחסן חפצים אישיים או הנחה של מוצרים על גבי ההליכון. כמו כן התאמה שכזו תעבור גם בין נקודות האחיזה של ההליכון, הזקוקות למגע רך ומרחק של כ-43 ס”מ בממוצע בין הידיות.  

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.