תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

למה לעמוד אם אפשר לשבת על כסא לאמבטיה?

Asian elderly old woman patient use toilet support rail in bathroom, handrail safety grab bar, security in nursing hospital.

פעולת המקלחת והרחצה היא פעולה יום יומית שלפעמים אפילו מתרחשת יותר מרק פעם אחת ביום. פעולת הרחצה נועדה לשטוף את הגוף ולרענן אותו, ועל פניו מדובר על פעולה פשוטה למדי. מה שכן, ככל שהאדם הולך ומתבגר יותר כך העמידה שנלווית לפעולת הרחצה הופכת למורכבת מאוד, מעייפת ואף כזו שיכולה לגרום לו להימנע ממקלחת במשך ימים ארוכים. אותו הדבר קורה גם בקרב אנשים צעירים שמתמודדים עם נכות או מחלה כלשהי, ואת הבעיה הזו בדיוק כסא לאמבטיה בא לפתור. באמצעות כסא לאמבטיה פעולת הרחצה הופכת לפשוטה ביותר, אז בואו נבין איך בדיוק זה עובד.

כסא לאמבטיה – לא סתם עוד כסא

אז נכון, אפשר להכניס כסא לאמבטיה גם אם הוא סתם כסא פסטיק פשוט, אבל הוא כסא מאוד לא יעיל. הכסא הרגיל הוא כסא שאינו בנוי להתמודדות עם מים זורמים, ואינו עשוי מחומרים מונעי החלקה. לעומת זאת, כסא לאמבטיה הוא כסא יעיל במיוחד שבנוי בדיוק לפי הצרכים של האדם שנמצא במקלחת.

כסא לאמבטיה עשוי מחומרים מונעי החלקה, כך שמי שיושב עליו אינו מסתכן בזמן המקלחת. בנוסף, הכסא מגיע עם ידיות לידיים ולרגליים וכמובן משענת נוחה, כך שניתן לשבת בנינוחות מבלי להתאמץ לאורך כל זמן המקלחת. שדרוג נוסף של כסא לאמבטיה הוא החריץ התחתון שבו, שמאפשר הגעה למקומות אינטימיים לרחצה בקלות ומבלי להתאמץ.

למי כסא לאמבטיה מיועד?

בכסא לאמבטיה נעזרים עשרות אלפי קשישים ברחבי הארץ, שרוצים לאפשר לעצמם מקלחת נעימה ובלי כל בעיה. בנוסף, גם אנשים שמסיבה כזו או אחרת אינם מסוגלים לעמוד במשך זמן רב יכולים להיעזר בכסא, ואין ספק שהשינוי בחייהם הוא גדול מרגע השימוש בו.

לכסא אמבטיה קיימת גם משמעות רגשית לא פחות מהמשמעות הפיזית, שכן ברגע שאדם מרגיש מסוגלות להתקלח הוא מרגיש עם עצמו הרבה יותר טוב, על אף הגיל המבוגר או הנכות שאיתם הוא מתמודד.

פולקו לרכישת כסא לאמבטיה

בקרו באתר האינטרנט שלנו שמציע מגוון סוגים של כסא לאמבטיה, ותוכלו להנות מכסא איכותי ומקצועי שיגיע עד אליכם תוך כמה ימים ספורים.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.