תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

למי מיועד כסא למקלחת ואיך הוא בעצם עוזר?

עבור אנשים רבים המקלחת היא אחד המקומות הכי שקטים, שלווים ונעימים שיש – היא מגיעה בתחילת ובסוף כל יום, היא מאפשרת רגע של מרגוע ומנוחה מכל המחשבות המטרידות של היום, והיא מנקה את הגוף מכל לכלוך שהצטבר עליו. לעומת זאת, עבור לא מעט אנשים רגעי המקלחת מהווים לא פחות מרגעי אימה מפחידים, שמלווים בחששות גדולים מנפילות, החלקות, פציעות ובתרחישים הגרועים ביותר אפילו ממוות. באמצעות כסא למקלחת ניתן להסיר את כל הפחדים והחששות האלו ולהתפנות למקלחת נעימה וכיפית, אז למי כסא למקלחת מיועד ואיך הוא עוזר בפועל? הנה כמה תשובות רלוונטיות.

כסא למקלחת – כי בלעדיו הכל מפחיד

העמידה במקלחת אולי נתפסת כמובנת מאליה עבור רבים מכם, אבל חלק מהאנשים מתמודדים איתה בתור אתגר וקושי אמיתיים מדי יום ובכל פעם מחדש. עצם העמידה תחת המים הזורמים עבור אותם אנשים מהווה סיכון ענק, שכן הם אינם יציבים בכל מקרה, אז על אחת כמה וכמה כאשר משולבים בכך מים זורמים וסבון שעלולים לייצר קרקע בלתי יציבה לעמידה. מדובר כאן על אוכלוסיות כמו אנשים מבוגרים, אנשים שמתמודדים עם מחלות, אנשים שמתמודדים עם פציעות שונות ועוד.

בעזרת כסא למקלחת אלמנט העמידה יוצא מהתמונה והופך ללא רלוונטי. הכסא מאפשר ישיבה נינוחה, יציבה וחזקה בתוך המקלחת, מבלי הצורך לעמוד ולעייף את הגוף עוד יותר ממה שהוא גם כך. בעזרת הכסא, שכמובן עמיד בפני החלקות, גדול ומרווח מספיק, וכמובן חזק ויכול לשאת עליו משקלים שונים, ניתן להתיישב לאורך כל זמן המקלחת, להסתבן בהנאה, ולסיים כל מקלחת בהנאה גדולה ובתחושת ניקיון.

כסא למקלחת – סוגים

כסא למקלחת מגיע בסוגים רבים, כאשר חלקם בסיסיים יותר ואילו חלקם משוכללים יותר. כמובן שבחירת כסא למקלחת צריכה להיעשות בהתאם לאדם הזקוק לו ובהתאם לצרכים האישיים שלו, כך שאדם צעיר ופצוע אולי יוכל להסתפק בכסא למקלחת מהדגם הבסיסי ביותר, לעומת אדם מבוגר שאינו מתפקד בכוחות עצמו שיצטרך להיעזר בכסא למקלחת שיש בו גם רצועות תמיכה, ידיות לרגליים, משענת לראש ועוד.

פנו אלינו לפולקו ונשמח לעזור לכם לבחור כסא למקלחת שיתאים לכם ולצרכים האישיים שלכם.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.