תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מהי ידית האחיזה הטובה ביותר לאמבטיה?

לפי מספר רב של מחקרים, אחד מכל ארבעה אזרחים ותיקים נופל לפחות פעם בשנה במקלחת. שילוב של מים, סבון ואריחים בחדר האמבטיה עלול ליצור משטח חלקלק ולהגדיל את הסבירות להחלקה. עם בוא הגיל אנחנו נהיים חלשים יותר ופחות יציבים על הרגליים, לכן חשוב, לשמור על עצמנו בחדר האמבטיה. ידית אחיזה לאמבטיה יכולה להיות ממש מצילת חיים. בין אם הגעתם לגיל זקנה ובין אם אתם חווים פציעה זמנית, שנייה אחת של חוסר איזון או איבוד של השיווי משקל, עלולה להוביל לתאונה הדורשת טיפול בבית חולים. ידית אחיזה לאמבטיה מאפשרת לכם להחזיר את שיווי המשקל במהירות, אפילו על המשטח החלקלק של האמבטיה.

הידיות קלות להתקנה, חלקן מגיעות עם אחיזת ואקום שתופסת את הקיר בחוזקה, וחלקן מגיעות עם ברגים להרכבה להתקנה קלה. העיצוב נועד על יציבות מרבית מבלי לפגוע יותר מדי באסתטיקה ובמבנה האמבטיה. 

 

אז מה היא ידית האחיזה הטובה ביותר לאמבטיה?

 

בשוק ישנם מאות מוצרים של ידיות אחיזה במגוון עיצובים וטווחי מחירים שונים, מה שעלול להקשות על בחירה של מה הכי מתאים עבורכם. אלו הדברים שחשוב לשקול לפני שקונים ידית אחיזה לאמבטיה:

  • מיקום – אם אתם בוחרים בעיצוב שמגיע עם חיבור ואקום, בדקו כמה מיקומים כדי למצוא את המיקום הנוח ביותר לגובה שלכם.

  • גודל אמבטיה או מקלחת – ידית אחיזה צריכה להיות קטנה מספיק כדי להתאים לגודל החלל שיש לכם, אך גדול מספיק כדי שתוכלו להגיע אליו מכל מקום באמבטיה שלך.

  • משקל – בחרו ידית אחיזה אשר מתאימה למשקל שלכם. ידיות אחיזה המותקנות על ברגים, למשל, יכולות להחזיק מאות קילוגרמים, אך ידיות אחיזה לאמבטיה עם חיבור ואקום, מתאימות יותר למשקלים נמוכים.

  • קביעות – אנשים רבים בוחרים בידיות אחיזה ללא קידוח מכיוון שיש להם צרכים זמניים או שאינם רוצים לגרום נזק קבוע לחדרי הרחצה שלהם. שימוש בידיות ואקום תמנע השארת על הקיר.

  • שימוש – האופן בו אתם מתכוונים להשתמש בידית האחיזה משפיע על הסוג שאתם צריכים. מישהו שרוצה ידית אחיזה כדי לתמוך בהם בזמן הכניסה והיציאה מהאמבטיה זקוק לעיצוב שונה ממי שרוצה מוט אחיזה להשתמש בו בזמן המקלחת.
דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.