תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מהם היתרונות המרכזיים של כסא גלגלים קל משקל

כיסא גלגלים קל משקל
כיסא גלגלים קל משקל

אנשים אשר מתמודדים עם מחלה, מוגבלות פיזית או נכות אשר מצריכה מהם סיוע בהתניידות, הגעה ממקום למקום ותפעול יום יומי של מגוון פעולות יומיות, עושים שימוש קבוע או בלתי קבוע בכסא גלגלים. אחד מכסאות הגלגלים השמישים והנוחים ביותר הוא כסא גלגלים קל משקל, אשר מאפשר למשתמש בו התניידות קלילה ונינוחה במהלך היום יום, ניהול עצמאי של חיי היום יום שלו, רכישת עצמאות יום יומית למרות המצב הפיזי הנתון וכדומה. וכך, אורח החיים עבור המשתמשים בכסא גלגלים קל משקל הופך לנעים, פשוט ונינוח הרבה יותר.

בנוסף לכך, שימוש דווקא בכסא גלגלים קל משקל, מאפשר למשתמש בו נוחות מירבית, שכן משקלו של כסא הגלגלים הוא חלק בלתי נפרד מחווית השימוש בו. משקל קל של כסא גלגלים מאפשר למשתמש לבצע כל פעולה יומיומית, מהפשוטות שבהן ועד המסובכות ביותר, בקלות וביעילות ובאמצעות שימוש בכסא קל לתפעול. כך, יכולים המשתמשים בכסא גלגלים קל משקל להניע את הכסא גם באמצעות הידיים בלבד, בקלות ובנוחות. בנוסף לכך, למען נוחות מירבית, מורכב כסא גלגלים קל משקל ממושב אורטופדי ארגונומי, אשר לו מידות מותאמות עבור המשתמש וכן כרית אורטופדית המיועדת לישיבה למשך שעות ארוכות. 

 

כסא גלגלים קל משקל מקיים את ההבטחה


כסא גלגלים קל משקל
הוא אכן כשמו כן הוא במלוא מובן המילה, ושוקל 2 ק”ג בלבד! משקל אשר עשוי באופן מיוחד, מחומרים של סגסוגת פחמן, מתכות קלות במיוחד. בנוסף לכך, עקב קלות משקלו, כך גם קל יותר לקפלו או לפרקו במידת הצורך. 

עבור כל אדם שיש לו הצורך בשימוש בכסא גלגלים, מאי אילו סיבות פיזיות המצריכות זאת ממנו, ההמלצה המיטבית היא לעשות שימוש בכסא גלגלים קל רגליים אשר יטיב משמעותית עבור אותו אדם את השימוש בכסא גלגלים מסוג זה. שימוש בכסא גלגלים קל משקל יאפשר לכל משתמש לשמור על עצמאותו, לתפעל את פעולות היום יום שלו בצורה היעילה והנינוחה ביותר, וכן לשמור על נוחות מירבית בכל הקשור לקיפול הכסא, בסוף כל יום, לכשהסתיימה חוויית השימוש היומית, נתון חשוב לא פחות.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.