תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מהם הסוגים השונים של כסאות גלגלים?

כסא גלגלים הוא כיסא בעל ארבעה גלגלים שניתן לדחוף אותו על ידי מישהו אחר או להנעה עצמית. יש לו משענות יד ומשענות לרגליים לישיבה, וניתן לכוון אותו כך שיתאים לגובה ומשקל של אדם. כיסא גלגלים קל נקרא גם כיסא גלגלים מתקפל, מכיוון שהוא קל לקיפול ולהובלה. מאמר זה יעזור לכם להבין את סוגי כסאות הגלגלים השונים, כולל ההבדלים בין כסא גלגלים לכסא גלגלים קל משקל.

ישנם שני סוגים עיקריים של כסאות גלגלים: ידני וחשמלי. כסאות גלגלים ידניים הם הסוג הנפוץ ביותר של כיסא גלגלים. הם מאפשרים למשתמש להניע את עצמו עם הידיים או הזרועות, בעוד כיסאות גלגלים חשמליים מספקים כוח להזיז את הגלגלים.

כסאות גלגלים קלים מיועדים לשימוש על ידי אנשים הזקוקים לכיסא גלגלים אך אינם דורשים תכונות נוספות כגון משענות ידיים, משענות מוגבהות לרגליים או תומכות ראש. סוגים אלו של כסאות עשויים לרוב מאלומיניום או מחומרי פלסטיק קלים וניתנים לקיפול לצורך הובלה ואחסון קלים.

למי מומלץ להשתמש בכיסא גלגלים קל משקל?

כסא גלגלים הוא מכשיר ניידות המשמש אנשים שאינם יכולים ללכת בכוחות עצמם. הוא משמש גם על ידי אנשים שאיבדו את השימוש באחת או בשתי רגליהם.

כיסא גלגלים קל משקל הוא מכשיר ניידות שניתן לסחוב אותו בקלות ומתאים לאנשים עם כוח פלג גוף עליון מוגבל, כמו אלה עם מחלת פרקינסון, טרשת נפוצה או שיתוק מוחין.

לאנשים בקטגוריות אלו מומלץ בדרך כלל להשתמש בכיסא גלגלים מכיוון שהם אינם מסוגלים ללכת בכוחות עצמם וזקוקים לסיוע מאחרים על מנת להתנייד.

כסא גלגלים הוא מכשיר ניידות המספק לאנשים עם מוגבלות פיזית או לקות אחרת את היכולת לנוע ממקום למקום. מכשירים אלה מתוכננים בדרך כלל להידחף על ידי אדם אחר, הנקרא מטפל או עוזר.

כסאות גלגלים קלים מיועדים לאנשים הזקוקים לאופציה קלת משקל וניידת יותר. לרוב הם עשויים מאלומיניום וניתנים לקיפול לשניים לצורך הובלה קלה יותר.

כיסאות גלגלים קלים מומלצים בדרך כלל לאזרחים ותיקים, לילדים עם אוטיזם ולמי שסבלו מפציעה כמו שבץ מוחי.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.