תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מה הקשר בין הגבהה לאסלה לבין בריאותם של אנשים מבוגרים?

ככל שאנשים הולכים ומתבגרים, כך חיי היום יום שלהם משתנים והופכים לרוב להיות הרבה יותר מורכבים מבדרך כלל. ההליכה מקבלת קצב אחר, הראייה נחלשת, השמיעה מתדרדרת ואפילו פעולות יום יומיות כמו לגשת לשירותים כדי להתפנות הופכות לפעולות קשות ביותר. בהתאם למאמצים הרבים שאנשים מבוגרים משקיעים בפעולות הללו, הבריאות שלהם עלולה להיפגע ולהחליש אותם אפילו יותר ממה שהם כבר. היום נספר לכם מה הקשר בין הגבהה לאסלה לבין בריאותם של אנשים מבוגרים, כך שתוכלו להבין איך היא יכולה לסייע גם לכם.

הגבהה לאסלה – הכלי שאסור לכם לוותר עליו

בשלב מסוים בחיים, לקראת גילאי ה-75-80, אתם כנראה תרגישו שהרגליים שלכם נחלשות בצורה משמעותית. אם אתם עדיין לא שם, בוודאי יצא לכם לראות את ההורים שלכם חווים את החוויה הזו, ומתקשים ללכת לשירותים מבלי לבקש עזרה. בקשת העזרה הזו טמונה בקושי שלהם להתיישב על האסלה וגם בקושי שלהם לקום ממנה, משום שהמצב הרגיל של האסלה הוא מצב נמוך.

הגבהה לאסלה נכנסת לתמונה בדיוק בנקודה הזו, והיא משנה אותה ב-180 מעלות. הגבהה לאסלה היא כלי שמתחבר לאסלה בצורה פשוטה, קלה ונוחה, והיא יוצרת מצב שבו אין צורך להתיישב על אסלה נמוכה ולהתאמץ בזמן הקימה ממנה, פשוט כי היא גבוהה יותר ונגישה יותר.

איך הגבהה לאסלה משפיעה על הבריאות?

כל אדם קשיש ידע לספר לכם שמבחינתו כל ביקור בשירותים שאין בהם הגבהה לאסלה גובה ממנו מאמצים רבים. המאמצים האלו באים לידי ביטוי בגב כואב, ברגליים כואבות ולא פחות חשוב מכך גם בתסכול נפשי אדיר. ברגע שמותקנת הגבהה לאסלה היא פותרת את כל הבעיות האלו, ותורמת למצב הבריאותי – הן הגופני והן הנפשי של המבוגרים, ומשפרת את העצמאות שלהם בכמה וכמה רמות.

איפה לקנות הגבהה לאסלה?

על מנת ליהנות מהכלי האדיר הזה, אתם מוזמנים לפנות אלינו בפולקו. אצלנו תוכלו למצוא הגבהה לאסלה מהדגמים האיכותיים ביותר בארץ ובעולם, ולהיות בטוחים שגם אתם וגם ההורים שלכם תוכלו להתבגר ולהזדקן בכבוד.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.