תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מה חשוב לדעת בבחירת כסאות גלגלים

כל הזקוק לתמיכה בפעולת ההליכה, בין אם מצורך שיקומי, סיעודי, קבוע או בלתי קבוע, או כל צורך פיזי אחר בעקבותיו עולה הצורך בכך- ישתמש בכסאות גלגלים. השימוש בכסא גלגלים מאפשר למשתמש לנהל חיים עצמאיים וטובים יותר, ביצוע כלל הפעולות היום יומיות, למרות המגבלה. וזאת גם תוך כדי שמירה מיטבית על עצמאות המשתמש, שכן השימוש בכסאות גלגלים מייתר את הצורך של המשתמש בסיוע בזולת לשם ביצוע פעולות יום יומיות. כך יכול המסתייע בכסא גלגלים לבצע כל פעולה לבדו, בנוחות וביעילות.


מגוון רחב של כסאות גלגלים


מבחינת סוגים של כסאות גלגלים, ישנם סוגים רבים מאד, כמובן מפאת הצרכים השונים של המשתמשים השונים. מצד אחד ישנם כסאות הגלגלים המוכרים יותר, כמו למשל כסאות גלגלים קלי משקל, כסאות גלגלים אקטיביים וכסאות העברה. בצד שני ישנם כסאות גלגלים משוכללים יותר, המיועדים לצרכים שונים ומשמעותיים יותר כמו כסאות גלגליים חשמליים בעלי מנועי עזר, כסאות גלגלים ממונעים ועוד, וכן רולטורים 4 גלגלים ורולטורים 3 גלגלים.


דגשים בבחירה של כסאות גלגלים מותאמים


עבור המסתייע ביום יום בכסא גלגלים, וטרם הבחירה של הכסא הנכון, ישנו צורך לבצע התאמה מירבית של כסא הגלגלים לאדם המסתייע בהם. בין היתר, הפרמטרים עליהם יש צורך לשים דגש הם  למשל נוחות, התייעלות האדם המסתייע וביצוע פעולות, מימדי גופו של המסתייע, מאפייני כסא הגלגלים והתאמתם למסתייע, אופי השימוש בכסא והאם הוא מתאים למסתייע. בנוסף לכך, יש לשים דגש רחב על מידות כסא הגלגלים והתאמתן לכניסות לבית, למשרד, לרכב, למעברים בבית וכדומה. עוד פרמטר חשוב הוא אופי הכסא עצמו מבחינת קלות או כבדות, ממונעות או ניידות של הכסא, וזאת בהתאמה מקסימלית למשתמש.


כיום, כסאות גלגלים הם עולם שלם לחלוטין, ואופציות הבחירה רבות ומגוונות במיוחד. מעבר לבחירה המותאמת למשתמשים עצמם, ישנם פרמטרים נוספים של איכות חיים שכיום ניתן לתת עליהם גם כן דגש חשוב. כמו למשל, כסאות גלגלים בעלי ריפודים נוחים, משענות נוחות, וכדומה, שיהיה קליל ונוח לשבת עליהם שעות רבות. כמו כן גם משענות נוחות עבור הרגליים, הידיים והגב, וכדומה.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.