תפריט ראשי
No products in the cart.
משלוח חינם לכל הארץ בכל הזמנה מעל 500 ₪ *לא כולל ריהוט

מה חשוב לדעת לפני רכישה של מיטה סיעודית

כאשר ישנו צורך בשימוש במיטה סיעודית עבור מצבים סיעודיים או שיקומיים, ישנה תחושה עבור המטופל שאיכות החיים נפגעת משמעותית. על כן, מתעורר צורך חשוב ומשמעותי להעניק למטופל תחושה טובה, נינוחה וביתית, ואיכות חיים נעימה ובריאה. על כן, מצבים אלו מצריכים רכישה ביתית של מיטה סיעודית במקרה אחד, או במקרה אחר העברת המטופל למכון סיעודי אשר מוסמך בטיפול במצבים מעין אלו. במצב השני, כמובן שאין צורך לדאוג לרכישה של מיטה סיעודית. אך במצב הראשון והחשוב, ישנו גם ישנו. חשוב לציין, שעבור מטופל סיעודי או שיקומי אין דבר חיובי וחשוב יותר מאשר להשאירו בביתו, ולרכוש בעבורו מיטה סיעודית, כמובן בהנחה שמצבו הבריאותי מתאים לכך, כך שיוכל המטופל להרגיש בבית כמה שרק אפשר, למרות המצב.


כיצד בנויה מיטה סיעודית?


מיטות סיעודיות, עקב מירב הצרכים שעליהן למלא, צריכות להיות בעלות אפשרויות רבות לשימוש וכוונון וברוב המקרים הן גם תהיינה חשמליות, בדיוק עקב כך. כך למשל, למיטות סיעודיות יהיו אפשרויות לכוונון חשמלי ממצב שכיבה ועד מצב ישיבה, אפשרויות של שינוי זוויות מיטה, מה שמאפשר טיפול ומניעה בהופעה של פצעי לחץ. וכמובן, על מנת לאפשר למטופל, שככל הנראה מרותקה למיטרתו, לנוע ולשנות תנוחות בכמה שיותר נוחות. כאשר המיטה הסיעודית נוחה ומאפשרת מספיק, הדבר תורם משמעותית לאיכות חייו של המטופל, והוא חש, ככל האפשר ולמרות המצב, עצמאי ונינוח במצב זה הרבה יותר.


מיטות סיעודיות כוללת מספר מאפיינים ייחודיים נוספים, אשר נועדו על מנת לתפעל אותן כראוי. אחד מהם הוא למשל מחסומים מיוחדים, שתפקידם למנוע מהחולה לצאת מהמיטה ללא פיקוח. בנוסף לכך, המיטות הסיעודיות הן מיטות ניידות- כלומר על גלגלים. וכך קל ונוח לזוז עמן ממקום למקום. בנוסף לכך, המיטות הסיעודיות מצוידות במזרון מיוחד ונוח באופן יותר מגדר הרגיל וזאת על מנת לאפשר למטופל, שמבלה את רוב זמני במיטה. נוחות מירבית ושמירה על בריאות הגב.


מעבר לכך, ישנה חשיבות רבה ברכישת מיטה סיעודית איכותית, בעלת אופציות רבות, על מנת לאפשר למטפל במטופל את תחושת האפקטיביות המירבית והמיטבית ביותר. זאת למען, איכות חיים טובה יותר, נוחות מקסימלית ואפשרות טיפול טובה ככל האפשר במטופל הסיעודי או השיקומי.

דלג לתוכן
הגעת לתפריט הנגישות, לחץ ENTER על מנת לדלג על התפריט.